Avatar billede undead_hunter Nybegynder
24. marts 2005 - 17:17 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

GTA San Andreas til pc

Kan man spille GTA San Andreas på pc ? Har hørt at der er en PS2 emulator eller sådan noget..?

Er der ikk en der kan forklare mig hvordan det virker og evt. give link til emulatoren

På forhånd tak
        Kenneth
Avatar billede kalp Novice
24. marts 2005 - 17:22 #1
PS2 emulatore sux

http://files.iamnotageek.com/pcsx2_0.6win.zip

så du må lege lidt med det:)
Avatar billede undead_hunter Nybegynder
24. marts 2005 - 17:28 #2
Skal jeg så bare putte et Ps2 spil i maskinen og så kan jeg spille ???
Avatar billede kalp Novice
24. marts 2005 - 17:31 #3
ja det skulle det være
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
24. marts 2005 - 17:33 #4
ja, men det skal vist være en kopi af spillet, har jeg dog hørt... andre der kan give sit besyv på dette?. Det var vist noget med cdrom læseren at gøre.
Avatar billede undead_hunter Nybegynder
24. marts 2005 - 19:57 #5
Altså jeg kan ikk bare sætte det originale spil i? Men hvad hjælper en kopi?
Avatar billede kalp Novice
24. marts 2005 - 20:00 #6
Jeg har ikke hørt det med kopi osv. prøv det med et originalt spil først ..virker det ikke så prøv en brændt.