Avatar billede euka-menthol Nybegynder
24. marts 2005 - 14:54 Der er 11 kommentarer

Min computer vil ikke på nettet?

Hey, jeg har et problem med at en af computerne i mit hus ikke vil på nettet.

Den har været det før men efter jeg har formateret den, og installeret win xp (igen) vil den ikke på nettet.

Jeg har 3 udgange så det er ikke dér problemet ligger, nogen der har en idé om hvad der kan være galt?
Avatar billede moocher Nybegynder
24. marts 2005 - 14:57 #1
du har glemt at installere dit netkort?
Avatar billede euka-menthol Nybegynder
24. marts 2005 - 15:03 #2
Det er et onboard?
Avatar billede kalp Novice
24. marts 2005 - 15:10 #3
hent http://cexx.org/lspfix.zip
lig det ned på en diskette og over på maskinen.

Kør LSPfix, sæt flueben i "I know what I am doing" klik på finish genstart så og se om det virker.

hvis det gør skal der også lige tjeckes for snavs for det må der være kommet noget af.
Avatar billede euka-menthol Nybegynder
24. marts 2005 - 15:52 #4
Der skete desværre ingen ting....
Avatar billede kalp Novice
24. marts 2005 - 15:58 #5
prøv at gå i kontrolpanelet... internationale og sprog indstillinger.. sprog og vælge detaljer.. er det dansk her?
Avatar billede euka-menthol Nybegynder
24. marts 2005 - 16:08 #6
Ja det er det?
Avatar billede kalp Novice
24. marts 2005 - 16:10 #7
ej sorry ! forkerte sted jeg postede kommentaren:o) hvor er jeg væk:)
Avatar billede mikze Nybegynder
24. marts 2005 - 16:47 #8
3 forbindelser?

Hvis der er 3 forskellige Netværksforbindelser, så prøv at deaktivere alle ikke brugte (evt. trådløs osv - MED MINDRE DU BRUGER ALLE).. genstart så computeren :)

Er du lidt i tvivl så prøv at deaktivere alle ud over >LAN-forbindelse< vel
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
25. marts 2005 - 02:00 #9
Klik start | kør, skriv cmd og tryk enter.
Skriv
ipconfig /all > c:\ipconfig.txt
og tryk enter.
Find filen c:\ipconfig.txt og læg indholdet af den herind. Så kan vi se om du har fået en ipaddresse og hvilken forbindelse du bruger.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
30. juni 2005 - 22:45 #10
Tar' det sin tid at finde den fil ?
Avatar billede moocher Nybegynder
25. september 2006 - 12:23 #11
Det er et onboard? > Kan sagtens glemmes alligevel :P Mit skal installeres efter Windows  er installeret ;)

Hvad hedder de 3 forbindelser og hvorfor har du 3 :S