Avatar billede jay Nybegynder
24. marts 2005 - 12:01 Der er 1 løsning

begræns antal forbindelser

Hej

Jeg sidder og leger med noget live video streaming og har fundet det udemærkede gratis program VideoLAN Center. Dette program mangler dog efter min mening én feature; begrænsning af antal tilslutninger.
Jeg vil gerne kunne sætte et loft på hvor mange der kan være tilsluttet, således at jeg ikke overskrider hvor meget min båndbredde kan trække.
Mit spørgsmål er så, om der er nogen der kender til et program (gerne et der enten er gratis) der kan dette, da VLC, som sagt, ikke har denne feature implementeret (endnu)?
Avatar billede jay Nybegynder
15. juli 2007 - 11:43 #1
Tilsyneladende ikke... nok på tide at lukke