Avatar billede random Nybegynder
24. marts 2005 - 11:36 Der er 17 kommentarer

Freelancer til webbureau i Århus

Hej

Da vores grafiker har travlt for tiden og vi ikke har planer om at fastansætte en anden lige med det samme, så søger vi en grafiker som kan kontaktes når det brænder på hos os.

Vi søger IKKE en som har taget et lille PS kursus, ellers andre som sidder og nørder lidt i fritiden.

Her er tale om designs til større kunder, som skal holde 110 % - derfor skal du også vide noget om hvordan websider bygges op og være med på ”moden”

Det er heller ikke nok bare at være god, vores designer-stil skal også passe sammen.

Er du være interesseret, så vis nogle af dine referencer, og det bliver måske dig vi vælger. Har du kun lavet noget på en websiden, så skriv hvad du selv har lavet.

/ C4D
Avatar billede goose Nybegynder
24. marts 2005 - 11:51 #1
Kunne du ikke komme med et link til jeres site så man kunne se om "designer-stilen" passer med jeres ?

/Goose
Avatar billede random Nybegynder
24. marts 2005 - 12:36 #2
Avatar billede areon Nybegynder
24. marts 2005 - 18:56 #3
Jeg ville løbende kunne assistere med grafisk assistance 2d, 3d samt modulering gennem vores designere på kontoret.
Du vil få en pris pr. opgave, deadline og kvitering. Alt vil selvfølgelig foregå 110% professionelt.
Vores afdeling ligger i Bulgarien derfor en ufattelig farvorabel pris, og jeg benytter mig af skype til kommunikation.

Kunne det have interesse kan jeg træffes på ts@net4you.bg, og kan udover enkeltjob basis også tilbyde dig din egen designer. se venligst: www.net4you.bg/lejenprogrammoer

Med venlig hilsen og god påske i Danmark.
Thomas Sørensen
Avatar billede random Nybegynder
25. marts 2005 - 11:58 #4
Hey Areon, har du noget af det nyeste 3d visulisering og animering som du har lavet?
Avatar billede areon Nybegynder
25. marts 2005 - 12:13 #5
Du kan sende mig en e-mail på ovenstående mail og jeg vil tilsende dig et link. (eller aflægge en email og jeg vil kontakte dig.)
Avatar billede random Nybegynder
25. marts 2005 - 13:17 #6
Du kan bare sende det til Info@cure4design.dk
Avatar billede random Nybegynder
26. marts 2005 - 15:01 #7
Tak for det - jeg tænkte mere på et webside som har noget 3d som et statisk billede.

Vil også gerne høre fra andre, sådan jeg har nogle at sammenligne med!
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
26. marts 2005 - 21:29 #8
www.ambulatoriet-broen.dk
www.ultraz.dk
www.babesubmitter.com
www.onway.dk

er nogle få referencer jeg har lavet. Jeg arbejder dog kun i fritiden, skønt du siger det ikke er det du søger, tror jeg nu godt jeg kan klare de fleste jobs, jeg administrere dog ikke flash særlig godt.

mail mig på: Rasmus(at)ultraz.dk
Avatar billede areon Nybegynder
27. marts 2005 - 16:20 #9
Random: links til 3D ting vi har indarbejdet i Designs kan ses i vores "Portfoli" her:
http://www.net4you.bg/portfolio_e.php?pid=new
Avatar billede random Nybegynder
27. marts 2005 - 18:45 #10
ok, jeg tænkte nu mere på noget ale dette:

http://www.bodegn.com/bodegncom.html
http://www.mscom.ca/main.asp
Avatar billede nicolai_johannesen Nybegynder
29. marts 2005 - 11:00 #11
Hej C4D!

I kan tjekke mine referencer på www.2comm.dk

Tjek de nyeste referencer:
http://www.2comm.dk/ref11.htm
http://www.2comm.dk/ref12.htm
Avatar billede areon Nybegynder
29. marts 2005 - 11:30 #12
Nu er det ikke så tit at kunder efterspørger sider af den kaliber, lige med hensyn til 3d implimentering.
Men har du en kunde der står og efterspørger noget lignende kan vi sagtens lave det.

Sender dig lige en reference til vores 3d Del over mail.
Avatar billede william11 Nybegynder
05. april 2005 - 08:27 #13
Hejsa. :D

har lavet siderne selv (gymsport.dk sammen med en kammerat!)
www.engbjerg.net (egen site)
www.gymsport.dk (gymnastikportal)
www.tech-system.dk
PSD-world.dk

måske det var noget ellers så har jeg ikke mere at vise!'

ses//
william11
Avatar billede random Nybegynder
07. april 2005 - 09:15 #14
Hej, min computer har lige været nede i en uge, så jeg har ikke haft mulighed for at læse Jeres kommentar - men tak for alle de jeg har fået i mellemtiden.

nicolai_johannesen: Jeg kan se at du er den der ind til videre "rammer" min designstil bedst, så jeg kikker lige lidt mere på din webside..
Avatar billede nicolai_johannesen Nybegynder
12. april 2005 - 22:00 #15
Hej random! Har først lige set din kommentar i dag. Du er velkommen til at ringe eller skrive en mail for yderligere information. Du kan finde kontaktoplysninger på www.2COMM.dk

Arbejder også med andre webbureauer og personer på konsulentbasis ... så er vant til at lave freelanceopgaver i den samarbejdsform du efterspørger.
Avatar billede madsbau Nybegynder
20. januar 2007 - 22:32 #16
Hej C4D, jeg har startet et Grafisk Produktions firma med 2 af mine venner, og vi står og mangler noget arbejde, hvis du/i vil komme i kontakt med mig så ring/skriv

tlf: 60664896
mail: mail@goodmorningdenmark.dk

mvh. Mads Bau, Adm. Direktør, Good Morning Denmark I/S

www.goodmorningdenmark.dk
Avatar billede sskriver Nybegynder
12. juli 2012 - 11:39 #17
Hej!

www.webpilots.dk kan varmt anbefales. Meget professionelle :-)