Avatar billede swifty_snipes Nybegynder
23. marts 2005 - 23:33 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

harddisk jumpers

er der nogle der ved, hvor man kan købe jumpers til harddiske ??
Avatar billede nopsen Ekspert
23. marts 2005 - 23:36 #1
hos enhver pc forhandler.
Avatar billede swifty_snipes Nybegynder
23. marts 2005 - 23:38 #2
ikke på nettet ???
Avatar billede roadi Nybegynder
23. marts 2005 - 23:41 #3
Nu ved jeg ikke hvor du er fra i landet, men i KBH har vi jo silcon Street aka. Falkoner allé (Frederiksberg) der ville jeg sku rende ind, eller også kontakte din nærmeste IT Leverandør, om han har nogen liggende. Ellers kan du jo lige ligge en papirklips hen over de 2 ben ;)

/Roadi
Avatar billede nopsen Ekspert
23. marts 2005 - 23:42 #4
jo også på nettet, hos alle der sælger online, hvis du ikke kan finde dem på deres liste, så ring til dem.. de ligger altid inde med en masse :)
Avatar billede swifty_snipes Nybegynder
24. marts 2005 - 01:01 #5
takker :-)
Avatar billede nopsen Ekspert
24. marts 2005 - 01:03 #6
selv tak :)