Avatar billede fagghunter Nybegynder
23. marts 2005 - 21:47 Der er 3 kommentarer

Vurdering af clan side

Ey :)

Hva synes I om min cs clan side?:

http://siz.frac.dk/neu/

Det skal lige siges at det skal forstille at der er margin-bottom og top er 0 :) Hvis I har en høj opløsning så ser det ikke ud som 0, men der skal lige noget indhold ;)

Evt. giv mig nogle forslag til at forbedere mit site!

/Fagghunter aka SiZanX - #Neutralize @ QuakeNet
Avatar billede soes Nybegynder
24. marts 2005 - 10:17 #1
Kan godt lide jeres banner med den lille rødemand. Synes dog at det bliver ødelagt en smule ved clan-navnet dernærmest bliver blæst op, virker lidt for dominerende. Kunne forestille mig at det måske ville se godt ud, hvis i holdte klannavnet i en blå nuance og så knap så stort.

Det er lidt svært at bedømme en side når der ikke er noget indhold at kigge på. Hvis du kunne peppe din menu op med noget grafik og evt mouse-over så man slipper for at se en "kedelig" tekst.

Jeg ville aldrig placere et link til en admin side på forsiden. Ligegyldigt om den er password beskyttet, det opfordre svage sjæle til at komme ind bagved. Derudover er det nok kun et fåtal der skal bruge admin-delen så mon ikke de selv kunne huske på en sti.
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
25. marts 2005 - 18:57 #2
Fortløbig ser det godt ud. "logo" også pænt.

Giv jer evt også tilkende på www.clan-forum.dk
Avatar billede petre Nybegynder
30. marts 2005 - 14:46 #3
Hej..

Jeg syntes den er fin forløbig. men måske lidt mere grafik..:)

mvh.
Petre