Avatar billede exp Juniormester
23. marts 2005 - 18:42 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Vis mig dit portfolio

Det er jo ikke nogen hemmelighed at der bag en masse ekspertenbrugere sidder en masse dygtige designere.

Derfor tænkte jeg at det kunne være sjovt at se jeres portfolier/referencelister eller hvad I nu kalder dem.

For at det ikke skal være helt kedeligt, udlodder jeg en film på www.sf-anytime.com, til den af jer der har det visuelt mest attraktive portfolio (efter min smag).

Jeg vil bedømme ud fra umiddelbart indtryk, funktionalitet samt eventuelle "seje tricks og smarte features" :-)

Det er ikke vigtigt, hvor mange (eller få) referencer der er på listen. Det der tæller er hvordan de præsenteres for mig som almindelig besøgende bruger

For at deltage, skal I *smide et svar* med et link til jeres portfolio. En kommentar er altså ikke nok...

Kender I til nogle flotte udenlandske deslige, vil jeg også gerne se dem - i så fald bedes I lige gøre opmærksom på det når i smider linket (for overskuelighedens skyld)
Avatar billede weblex Nybegynder
23. marts 2005 - 19:46 #1
Det var dog en fantastisk konkurrence :o)

Jeg vil være med:

www.godgrafik.dk (se  under grafik og webdesign)
Avatar billede mads111 Nybegynder
23. marts 2005 - 19:58 #2
Avatar billede izemate Nybegynder
23. marts 2005 - 21:01 #3
Tæller ens firma også ? ;-)
www.media4.dk
Avatar billede exp Juniormester
23. marts 2005 - 21:29 #4
Vil jo helst se personlige portfolioer, men firmaer går vel også an :-)

Jeg regner med at udvælge vinderen på søndag d. 27/3-05

weblex/izemate >>
Husk at lægge siderne som svar, hvis I vil deltage i konkurrencen ;-)

P.S.
Hvis der er en speciel feature i synes skal fremhæves, er det også tilladt at nævne/beskrive den. Det hele tæller med i bedømmelsen :-)
Avatar billede izemate Nybegynder
23. marts 2005 - 21:35 #5
exp > det gør jeg så. Jeg kan sige at det er mig som har lavet alt design / programmering på siden, så på den måde er det vel også en slags personligt portfolio :-)

forsat god aften

<\\izemate
Avatar billede weblex Nybegynder
23. marts 2005 - 21:36 #6
Avatar billede vistodk Nybegynder
23. marts 2005 - 22:27 #7
Avatar billede random Nybegynder
24. marts 2005 - 10:33 #8
Avatar billede lukasolsen Nybegynder
26. marts 2005 - 20:11 #9
<td class="style2"><div align="center"><%"" & formatdatetime(RS("dato"),1) & ""%></div></td>
Avatar billede lukasolsen Nybegynder
26. marts 2005 - 20:12 #10
Sry. forkert sted jeg postede svar :!
Avatar billede exp Juniormester
28. marts 2005 - 12:56 #11
Weblex >>
Du får teten - du kan kontakte mig her:
http://www.ebruger.dk/e/profil.asp?bruger=exp
for at få præmien.
Vær opmærksom på at den skal benyttes senest 30/4 2005

Der kom ikke så mange indlæg som jeg havde håbet på - måske jeg skulle prøve en anden kategori næste gang :-)

Mvh
exp
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
28. marts 2005 - 13:00 #12
Hov, Jeg har ikke lige set dette indlæg, så mit forslag kommer først nu. Mit eget portfolio er efterhånden ved at være halvgammelt (1½ år) og der er et nyt på vej omkring sommer/efteråret, men kig ind på www.larsholmgaard.dk og vælg "My Playground".