Avatar billede kungfu Nybegynder
23. marts 2005 - 12:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Program til at lave spørgeskema

Jeg vil bare vide om der er nogle af jer der kender et program til udarbejdelse af spørgeskemaer? Jeg vil gerne lave et der ser lidt proff. ud, istedet for at lave et i f.eks. Word ell. lign.
Avatar billede kalp Novice
23. marts 2005 - 12:45 #1
måske adobe acrobat
Avatar billede roenving Novice
24. marts 2005 - 14:56 #2
Hvad er det, som skal være proff. ?-)

Hvis det er designet, er det jo et helt andet spørgsmål, end hvis det handler om spørgsmålenes opbygning ...

-- og egentlig tror jeg godt du kan finde nogle retningslinjer, du kan tage udgangspunkt i, men et dedikeret program tror jeg ikke du kan finde !-)
Avatar billede kungfu Nybegynder
24. marts 2005 - 20:36 #3
Du har ret. Det er designet jeg søger. Jeg har set at man kan opbygge formularer etc. i MS Infopath, men det er jo næsten som at lave det i Frontpage eller lign. !!
Avatar billede kungfu Nybegynder
28. marts 2005 - 08:46 #4
OK.....Jeg lukker.
Avatar billede nyhus Nybegynder
07. februar 2007 - 16:13 #5
En kommentar alligevel.

Ved at bruge MS InfoPath og SharePoint i skøn forening får du meget let ved at genbruge data - og så er det bare igang med Phi, correlation, vægtede gennemsnit og så fremdeles - eventuelt efter du har eksporteret til exell fra Sharepoint.