Avatar billede loffer Nybegynder
23. marts 2005 - 12:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dlink router driller!!

Hej alle.. Jeg har en DLINK DVG-1120s.. Når jeg har brugt følgende opsætning.. http://esbjerg-online.dk/esb/a.htm
Bare med fast ip adresse, Så virker alt os fint.. Jeg kan ringe med mine telefoner og gå på nettet med mine pc´er, Men efter nogle timer så ryger internet forbindelsen og den lille grønne diode (med navnet internet) på mit ADSL modem går ud.. Men når jeg skifter over på DHCP på min router så kører den uden at forbindelsen ryger.. Men så ka jeg bare ikke ringe :--(
Hvad kan jeg gøre??

Ps jeg har det nyeste firmware på min router.. Og min DVG er sluttet direkte på mit ADSL moden..
Avatar billede kenp Novice
23. marts 2005 - 20:36 #1
hvorfor køre du så ikke bare med DHCP.
Avatar billede dgj Nybegynder
24. marts 2005 - 19:20 #2
Jeg tror bare at du skal snakke med TDC og sige at du vil have din forbindelse lavet til "fast ip"
Avatar billede navycop Nybegynder
30. marts 2005 - 17:01 #3
D-Link er noget lort. Jeg har oplevet det samme problem med flere D-Link routere. Anbefalet router: Linksys eller Netgear. Det er noget af det bedste der kan købes pt. for en billig penge
Avatar billede loffer Nybegynder
30. marts 2005 - 18:32 #4
Ja D-LINK er noget lort..