Avatar billede donsimon Nybegynder
23. marts 2005 - 11:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvad må jeg lade slippe igennem min firewall (sygate personal)?

Jeg har lige installeret sygate som firewall efter at jeg var blevet godt træt af norton internet security.

Men den setter jo ikke sig selv helt op så jeg er i tvivl om jeg skal lade følgende slippe igennem. (jeg bruger win XP sp2)

NT Kernel & system
(har fundet et andet indlæg med netop denne hvor der står den skal ha' lov til at gå igennem)

CLI application

LSA shell

Generic host process for win32 services

NDIS user mode I/0 Driver

håber der er nogen der kan hjælpe

Simon
Avatar billede donsimon Nybegynder
23. marts 2005 - 11:33 #1
jeg havde åbenbart ikke søgt godt nok, sorry... Jeg fandt hjemmesiden http://www.processlibrary.com som gav mig svar på det hele.

simon
Avatar billede donsimon Nybegynder
23. marts 2005 - 11:37 #2
hehe... og dog informationen på siden er ikke tilstrækkelig for mig til at jeg kan tyde om jeg skal lukke ned for ovenstående apps eller ikke pleace help...
Avatar billede donsimon Nybegynder
23. marts 2005 - 11:46 #3
ja... jeg er nok lidt ofr hurtig til at poste... Har klaret ærterne på ovenstående hjemmeside.