Avatar billede npr Nybegynder
23. marts 2005 - 10:41 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Spy sweeper og brugerkonto

Hej alle

Jeg har installeret Spysweeper og agter at købe det.

Mit problem er at når en anden bruger logger sig på maskinen kommer der en pop-up der fortæller at spysweeper ikke kan køre på en konto der ikke har administrator-rettigheder ?

Hvad er nu det for noget ??

Umiddelbart kan jeg ikke konfigurere Spy Sweeper mht. alm. brugerkonto (men man skal måske købe det først, for at få en sådan feature ?).

Det er ret generende, hvis det ikke kan lade sig gøre ryger Spy sweeper ud !!

Jeg bruger XP Home.

Nogen hints ??

Venlige hilsener
npr
Avatar billede ejvindh Ekspert
23. marts 2005 - 12:25 #1
Mit bedste hint til dig vil være at prøve ovre på Spywarefri.dk

De er eksperter i dét program, idet de selv forhandler det. Vi har også en enkelt af deres hjælpere "rendende" herovre (:-)), men jeg har ikke indtryk af, at han gør så meget i dette program. Du finder deres forum her:
http://www.spywarefri.dk/forum/
Avatar billede npr Nybegynder
23. marts 2005 - 13:40 #2
Godt tip :-)

Jeg prøver derovre.
Avatar billede npr Nybegynder
23. marts 2005 - 13:40 #3
Øhm har du fået dine points ?
Avatar billede ejvindh Ekspert
23. marts 2005 - 13:42 #4
Nej, men tag dem bare selv (markere dit navn nederst ude til venstre, og klik accepter). Min hjælp har jo kun gået ud på at sige, at "jeg ved det ikke" :-)