Avatar billede lukasolsen Nybegynder
22. marts 2005 - 20:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Logo til Hardball-team

Hej eksperter!

Jeg står og mangler en slags 'idenditet' til et Hardball-team. Jeg er åben for alle ideer, men det skal sgu' se flot, professionelt og sejt ud :). Så folk, der ikke har den store erfaring med grafisk produktion bedes nok lade være med at forsøge sig.

Jeg har nogle ideer til hvordan det kan se ud:
www.airforce.com
Måske noget i stil med deres symbol

www.teammatrix.dk
Eller noget i stil med deres logo.

Ellers er der bare frit spil :)
Jeg giver kr. 200,- til ham/hende der kan lave det fedeste logo.

Logoet skal bruges til vores website, tryk på trøjer samt noget brodering. Så det skal helst holdes i 1 farve. Flere godtages, men ikke for mange ;)

Forsøg bedes sendes til david@helsingorminiz.dk
På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. marts 2005 - 21:16 #1
Kunne være rart om man kan se de tidligere forsøg der har været gjort på at besvare dit spørgsmål, så folk havde en ide om hvad de ikke skulle lave, men de links jeg har klikket på var døde: http://eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=lukasolsen&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede redn3x Nybegynder
25. marts 2005 - 17:21 #2
Hvad hedder dit Hardball-team?

Måske kunne man bruge navnet til at finde på noget...
Avatar billede lukasolsen Nybegynder
25. marts 2005 - 17:30 #3
Det hedder Team Nopanic :)
Avatar billede lukasolsen Nybegynder
31. marts 2005 - 17:26 #4
Genåbner!