Avatar billede datajef Nybegynder
22. marts 2005 - 14:02 Der er 8 kommentarer

[Notes 6.5] Send kopi til OG slet

Jeg forsøger at lave en regel i Notes 6.5, men det virker bare ikke.

Det jeg ønsker er at hvis en mail indeholder et bestemt subject skal der sendes en kopi til en anden e-mail adresse OG slettes efterfølgende.

Hvis jeg vælger dette i handlinger bliver den kun videresendt - ikke slettet.
Avatar billede vivler Nybegynder
23. marts 2005 - 16:11 #1
Virker fint hos mig (N6.5.3)

Du skal tilføje 2 ting i 'udførende handling'

først 'send fuld kopi til xx@xx.dk'
derefter 'OG acceptere ikke meddelelse' = slet i angiv handling
Avatar billede datajef Nybegynder
23. marts 2005 - 16:30 #2
Jeg bruger denne: http://img163.exs.cx/img163/1418/snag00925cp.jpg
Er den ikke korrekt?
Jeg kører 6.5.1
Avatar billede vivler Nybegynder
23. marts 2005 - 16:34 #3
Joo - sådan ser min også ud, dog har jeg skrevet extern email adr. i stedet for intern adr.

Jeg har ikke testet med intern adr. , men prøv lige det andet og vend tilbage, så kan jeg lige teste det i mens
Avatar billede vivler Nybegynder
23. marts 2005 - 16:39 #4
Intern adr. virkede også fint!! Har du lov at slette i mailbasen?
Avatar billede datajef Nybegynder
23. marts 2005 - 16:41 #5
Virkede heller ikke med extern. Ja, jeg har lov at slette i databasen. Det virker meget underligt. Det er som om den kun gør én af tingene. Nu modtager jeg ikke mailen når jeg bruger 'slet'. Jeg kan også godt få den til at flytte mailen til en bestemt mappe.
Avatar billede vivler Nybegynder
23. marts 2005 - 17:01 #6
Jeg har ikke meget mere at byde ind med, men går ud fra at du har lavet reglen på klinten/evt. egen mailbase!! Du kunne jo prøve at lave den på serveren i stedet via  Domino administratoren, Jeg har dog ikke lige adgang til min server lige nu, så har ikke testet.
Avatar billede vivler Nybegynder
23. marts 2005 - 17:14 #7
Fik lige hul til serveren, og NEJ, den duer ikke til det formål, men er god til andre ting :o)

God påske
Avatar billede datajef Nybegynder
23. marts 2005 - 17:26 #8
Jeg har prøvet på 2 databaser nu og begge virker ikke. Jeg må prøve at rode lidt med det eller få min administrator til at hive 6.5.3 på serveren. :o)
Også god påske til dig.