Avatar billede hanz Nybegynder
22. marts 2005 - 13:39 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Cisco 827 købes

Er der nogen der har en Cisco 827 til salg? Den skal kunne bruges til VPN, IPSec.
Avatar billede sobpls Nybegynder
23. marts 2005 - 19:39 #1
Jeg har måske en på arbejde, men kan ikke lige huske om det er en 827´er eller en af de andre modeller i 800-serien.
Men jeg kan undersøge det på tirsdag, hvis du ikke har fået fat i én inden.
Avatar billede hanz Nybegynder
24. marts 2005 - 11:49 #2
Super, det vil være perfekt. Ved du om den kan bruges på en DHCP løsning fra TDC? Jeg ved at Cybercity og Tiscali bruger, eller har brugt, den i flæng men de bruger jo PPPoE. Det vil vel have en indflydlse...
Avatar billede sobpls Nybegynder
29. marts 2005 - 14:17 #3
Det var en Cisco 827 jeg havde liggende.
Jeg skal dog bare lige have fundet ud af at lave en reset på den, så den nuværende konfiguration slettes.
Jeg ved desværre ikke så meget om den, men jeg fandt en masse info om den på Cisco´s site.
Avatar billede hanz Nybegynder
29. marts 2005 - 15:43 #4
Det var dog helt fantastisk! Hvad skal du have for den? Du kan kontakte mig på martin@hansson.as Der sidder formentlig et lille hul bagpå hvor man kan stikke en lille tynd genstand, fx. en nål, ind og resette konf.
Avatar billede hanz Nybegynder
30. marts 2005 - 21:03 #5
Det haster lidt med den router... Fandt du ud af hvordan du skulle rette den?
Avatar billede hanz Nybegynder
30. marts 2005 - 21:03 #6
resette den...
Avatar billede sobpls Nybegynder
30. marts 2005 - 21:25 #7
Der er desværre ikke bare en reset knap på den. Men jeg har fundet der originale firmware og kabler ect. Jeg giver den lige en skalle i morgen. Sender lige en mail med resutatet på mine anstrengelser :-)
Avatar billede hanz Nybegynder
30. marts 2005 - 22:29 #8
Perfekt!
Avatar billede hanz Nybegynder
31. marts 2005 - 23:42 #9
Tak for indsatsen..