Avatar billede breaker-animation Nybegynder
22. marts 2005 - 10:38 Der er 5 kommentarer

Brædbånds Lan

Da jeg nu ik lige ved for meget om lan ku jeg tænke mig at vide hvordan jeg sætter en lan forbindelse op.
Jeg har en fast forbindelse via brædbånd.
Det er 2 computere der skal kunne dele filer og spille spil.
Avatar billede pixelboxdk Nybegynder
22. marts 2005 - 10:40 #1
Hvis du ikke har en router, switch eller andet, kan du evt. anskaffe dig et krydskabel.. Så propper du bare stikket i begge computere - så kan de dele filer, og spille med hinanden..
Avatar billede breaker-animation Nybegynder
22. marts 2005 - 10:59 #2
jeg har en router
Avatar billede breaker-animation Nybegynder
22. marts 2005 - 12:06 #3
forresten kan jeg godt se den anden computer i min workgroup men når jeg dobbelt klikker for at hente de sharede filer siger den at netværksstien ikke blev fundet
Avatar billede pixelboxdk Nybegynder
22. marts 2005 - 12:19 #4
Har du givet tilladelse til at andre computere må hente filer? Altså.. Hvis du højre klikker på den mappe du vil dele, og trykker egenskaber, og vælger fanebladet deling/sharing.. Har du så givet rettigheder osv? Ved ikke om det er det.. men kan være..
Avatar billede breaker-animation Nybegynder
22. marts 2005 - 14:22 #5
ja men jeg ka overhovedet ikke komme ind og se de delte mapper