Avatar billede harkes Nybegynder
21. marts 2005 - 21:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Backup af PS2-spil

Hej

Jeg har endelig fået fat i spillet jeg har ventet ca. 2 år på: Gran Turismo 4...
Jeg vil meget gerne have lavet en kopi af spillet så jeg ikke kommer til at ødelægge originalen - ville være en katastrofe.
Nogen der kan hjælpe?

Jeg har en Magic3 chip (mener jeg) i min PS2.
Avatar billede kalp Novice
21. marts 2005 - 21:30 #1
det vel bare at smide den i en skive i en dvd brænder og brænde
Avatar billede levich Nybegynder
21. marts 2005 - 21:38 #2
Det er ikke muligt at lave backups af den. Jeg kunne godt smide et link til at bevise det (fundet vha. google), men jeg alt det her med at bryde kopispæringer er ulovligt.
Avatar billede harkes Nybegynder
21. marts 2005 - 22:58 #3
Et link der viser at det IKKE kan lade sig gøre sig er vel næppe ulovligt...?
Avatar billede kalp Novice
21. marts 2005 - 23:13 #4
Det kan godt lade sig gøre
Avatar billede harkes Nybegynder
22. marts 2005 - 12:45 #5
Ja kalp, men er du også interesseret i at fortælle hvordan? Evt skriv på messenger/mail: harkes@pc.dk.

Så skal jeg nok sørge for at dele info med eksperten.dk...
Avatar billede butcher9999 Nybegynder
23. marts 2005 - 00:01 #6
Inden du bruger alt for mange kræfter på GT4 skal du lige sikre dig, at din brænder kan klare duallayer, for det er GT4. Det betyder selvfølgelig også, at du skal bruge en duallayer skive
Avatar billede harkes Nybegynder
13. maj 2005 - 17:53 #7
Ingen løste mit problem...