Avatar billede osvo Nybegynder
21. marts 2005 - 19:36 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

Hjælp igen!

Hej derinde.
Fik god hjælp af Arlet, igår, til udrensning af diverse "snavs".
Døjer dog stadig med at musen i perioder går fuldstændig besærk, samt at alt "lukker op" på skærmen. Prøver lige at medsende en hijack fil. Kan nogen hjælpe?

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 19:31:18, on 21-03-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\savedump.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\NORMAN\Nvc\BIN\NPFSVICE.EXE
C:\Norman\bin\ZANDA.EXE
C:\WINDOWS\system32\wdfmgr.exe
C:\NORMAN\Nvc\BIN\NVCSCHED.EXE
C:\NORMAN\Nvc\BIN\nvcoas.exe
C:\Norman\bin\NJEEVES.EXE
C:\NORMAN\Nvc\BIN\nipsvc.exe
C:\WINDOWS\System32\wbem\wmiprvse.exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\RunDll32.exe
C:\Norman\bin\ZLH.EXE
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Norman\Nvc\BIN\NIP.EXE
C:\Norman\Nvc\bin\cclaw.exe
C:\Norman\Nvc\BIN\npfmsg2.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Documents and Settings\Ove\Skrivebord\hjt.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.ni.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Programmer\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [Norman ZANDA] C:\Norman\bin\ZLH.EXE /LOAD /SPLASH
O4 - HKLM\..\Run: [SiSUSBRG] C:\WINDOWS\SiSUSBrg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\System32\\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\npjpi142_05.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\npjpi142_05.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O12 - Plugin for .PDF: C:\Programmer\Internet Explorer\PLUGINS\nppdf32.dll
O16 - DPF: {11818680-FCF6-11D0-9808-0800092A4865} (Adobe Form Control) - http://www.kps.dk/Codebase/FormCtl.cab
O16 - DPF: {1469FF24-47F6-11D2-8805-006008C537E3} (Adobe Mail Control) - http://www.kps.dk/codebase/ffmail.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1099399543265
O16 - DPF: {92EB6641-286A-11D2-A68E-00A0C996A6DD} (Adobe Signature Object) - http://www.kps.dk/codebase/jfsignature.cab
O16 - DPF: {AD90E8D1-3B47-11D2-A696-00A0C996A6DD} (jfCryptoSignature Class) - http://www.kps.dk/codebase/jfcrypto.cab
O16 - DPF: {C81B5180-AFD1-41A3-97E1-99E8D254DB98} (CSS Web Installer Class) - http://scanner.virus112.com/cabs/cssweb.cab
O16 - DPF: {CDDCFBB3-4D93-11D2-B1A9-00A0C9B742BE} (Adobe Script Object) - http://www.kps.dk/codebase/scriptobject.cab
O16 - DPF: {EF2FB80F-0975-408E-A871-B00CC863478A} (Adobe Soft Font Installer) - http://www.kps.dk/codebase/fontinstaller.cab
O23 - Service: ivr (a3x) -  - (no file)
O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: Norman API-hooking helper (NipSvc) - Unknown owner - C:\NORMAN\Nvc\BIN\nipsvc.exe
O23 - Service: Norman NJeeves - Unknown owner - C:\Norman\bin\NJEEVES.EXE
O23 - Service: Norman Type-R - Unknown owner - C:\NORMAN\Nvc\BIN\NPFSVICE.EXE
O23 - Service: Norman ZANDA - Unknown owner - C:\Norman\bin\ZANDA.EXE
O23 - Service: Norman Virus Control on-access component (nvcoas) - Norman ASA - C:\NORMAN\Nvc\BIN\nvcoas.exe
O23 - Service: Norman Virus Control Scheduler (NVCScheduler) - Norman Data Defense Systems - C:\NORMAN\Nvc\BIN\NVCSCHED.EXE
Avatar billede kalp Novice
21. marts 2005 - 19:39 #1
jeg ser på den
Avatar billede kalp Novice
21. marts 2005 - 19:40 #2
Der er ikke noget.. prøv at genstarte i fejlsikret tilstand og fix denne

O23 - Service: ivr (a3x) -  - (no file)

hvilke problemer har du med musen?
Avatar billede osvo Nybegynder
21. marts 2005 - 19:50 #3
den kører i perioder upåklageligt, men farer så rundt fuldstændig ude af kontrol.
Avatar billede kalp Novice
21. marts 2005 - 19:56 #4
Hvilken mus er det? kan være batteriet eller snavs! hvis du er sikker på det ikke er det..

Download DllCompage

http://download.broadbandmedic.com/DllCompare.exe
eller herfra
http://www.fbeej.dk/Programmer/DllCompare.exe

Kør programmet og klik på Run Locate.com og vent et kort øjeblik (der kommer en meddelelse med blå skrift: "Completed the scan - click compare to continue").

Klik nu på Compare og vent lidt - denne gang tager det nok et par minutter

Når den er færdig med at lede ("completed" med blå skrift), kan du klikke på "Make a Log of what was Found". Nu spørger programmet om du vil se log'en - svar ja og kopier log'en herind
Avatar billede osvo Nybegynder
21. marts 2005 - 20:03 #5
her kommer den og det ser da vist ok ud. Kunne forøvrigt ikke filen til fix i fejlsikret tilstand, under "søg" selvom mappeindstillinger var ændret!

*    DLLCompare Log version(1.0.0.125)
Files Found that Windows does not See or cannot Access
*Not everything listed here means you are infected!
________________________________________________

O^E says: "There were no files found :)"
________________________________________________

1.189 items found:  1.189 files, 0 directories.
Total of file sizes:  248.034.632 bytes    236,54 M

Administrator Account =  True

--------------------End log---------------------
Avatar billede kalp Novice
21. marts 2005 - 20:11 #6
der er ikke noget nej.. hmm..

scan i normal tilstand og se om du kan se den linje fra før.

og du svarede aldrig om det med musen:)
Avatar billede osvo Nybegynder
21. marts 2005 - 20:32 #7
den kører i perioder upåklageligt, men farer så rundt fuldstændig ude af kontrol.
Avatar billede kalp Novice
21. marts 2005 - 20:35 #8
Det var mere hvilken type mus det var:) batteri? med kugle? alt sådan noget:)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
21. marts 2005 - 20:52 #9
... jeg har oplevet "gammeldags" mus med mekanisk rulle som også gik besærk nogle gange eller ikke ville rulle med... Pille kuglen ud og fjene leverpostej og andre nullermænd/damer fra de små ruller... Fin igen...
Avatar billede kalp Novice
21. marts 2005 - 20:56 #10
majsmarken>> netop *G* mangler info om musen:)) Det er jo ikke alle har mus med kugle i mere:))
Avatar billede osvo Nybegynder
21. marts 2005 - 21:00 #11
det er godtnok en "gammel" mus med mekanisk rulle, men er naturligvis rengjort, før jeg forhørte mig. Jeg synes dog også det virker mystisk at vinduer popper op af sig selv, derfor er spørgsmålet oprettet her under virus. Men "Kalp", jeg vil godt acceptere dit svar for din tid.
Avatar billede kalp Novice
21. marts 2005 - 21:01 #12
osvo vi kan godt rode videre med andre værktøjer det kan godt være de finder noget siden du stadig har popups
Avatar billede osvo Nybegynder
21. marts 2005 - 21:29 #13
skidtet gik igen amok, tror det måske kan være andet en musen, alverdens programmer startede op, exel regneark, søg funktionen, Norman scannerprogram, mm. ind imellem lyder computerens "bip" tone. Det er en 6 mdr. gammel Mycom intel celeron d 2800 mhz med en cycon wheel ps/2. Der har ikke været problemer med den før og KALP, det er ikke popups men diverse sider og programmer på pcéren der springer frem. Hælder stadig til teorien om at den er inficeret med noget skidt!
Avatar billede kalp Novice
21. marts 2005 - 21:31 #14
Hent silentrunner her:
http://www.silentrunners.org/Silent%20Runners.vbs

kom med en log.... jeg prøver altså lidt af hvert ved ikke hvad jeg præcist skal kigge efter.
Avatar billede osvo Nybegynder
21. marts 2005 - 21:32 #15
nu jeg tænker over det; Vi er fire brugere med hver vores startlogon og for en tid siden, når jeg ville logge mig ind på egen side, lukkede den op på en anden side, det skete vel ialt 20 gange, sært ikke.
Avatar billede osvo Nybegynder
21. marts 2005 - 21:36 #16
det er virkeligt svært i øjeblikket, alt drøner rundt på skærmen

"Silent Runners.vbs", revision 32, http://www.silentrunners.org/
Operating System: Windows XP SP2
Output limited to non-default values, except where indicated by "{++}"

Startup items buried in registry:
---------------------------------

HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\ {++}
"CTFMON.EXE" = "C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe" [MS]
"MSMSGS" = ""C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background" [MS]

HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\ {++}
"Cmaudio" = "RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd" [MS]
"Norman ZANDA" = "C:\Norman\bin\ZLH.EXE /LOAD /SPLASH" [null data]
"SiSUSBRG" = "C:\WINDOWS\SiSUSBrg.exe" ["Silicon Integrated Systems Corp."]
"ATIPTA" = "C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe" ["ATI Technologies, Inc."]
"NeroCheck" = "C:\WINDOWS\System32\\NeroCheck.exe" ["Ahead Software Gmbh"]
"SunJavaUpdateSched" = "C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exe" [null data]

HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\
{06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3}\(Default) = "AcroIEHlprObj Class" [from CLSID]
  -> {CLSID}\InProcServer32\(Default) = "C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll" ["Adobe Systems Incorporated"]
{53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F}\(Default) = (no title provided)
  -> {CLSID}\InProcServer32\(Default) = "C:\Programmer\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll" ["Safer Networking Limited"]

HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Shell Extensions\Approved\
"{42071714-76d4-11d1-8b24-00a0c9068ff3}" = "Kontrolpanel-udvidelse til skærmpanorering"
  -> {CLSID}\InProcServer32\(Default) = "deskpan.dll" [file not found]
"{88895560-9AA2-1069-930E-00AA0030EBC8}" = "HyperTerminal-ikon"
  -> {CLSID}\InProcServer32\(Default) = "C:\WINDOWS\System32\hticons.dll" ["Hilgraeve, Inc."]
"{0006F045-0000-0000-C000-000000000046}" = "Microsoft Outlook Custom Icon Handler"
  -> {CLSID}\InProcServer32\(Default) = "C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office\OLKFSTUB.DLL" [MS]
"{640167b4-59b0-47a6-b335-a6b3c0695aea}" = "Portable Media Devices"
  -> {CLSID}\InProcServer32\(Default) = "C:\WINDOWS\system32\Audiodev.dll" [MS]
"{cc86590a-b60a-48e6-996b-41d25ed39a1e}" = "Portable Media Devices Menu"
  -> {CLSID}\InProcServer32\(Default) = "C:\WINDOWS\system32\Audiodev.dll" [MS]

Enabled Screen Saver:

HKCU\Control Panel\Desktop\
"SCRNSAVE.EXE" = "C:\WINDOWS\System32\ssmypics.scr" [MS]

Startup items in "Ove" & "All Users" startup folders:
-----------------------------------------------------

C:\Documents and Settings\All Users\Menuen Start\Programmer\Start
"Microsoft Office" -> shortcut to: "C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE -b -l" [MS]

Running Services (Display Name, Service Name, Path {Service DLL}):
------------------------------------------------------------------

Ati HotKey Poller, Ati HotKey Poller, "C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe" ["ATI Technologies Inc."]
Norman API-hooking helper, NipSvc, "C:\NORMAN\Nvc\BIN\nipsvc.exe" [null data]
Norman NJeeves, Norman NJeeves, "C:\Norman\bin\NJEEVES.EXE" [null data]
Norman Type-R, Norman Type-R, "C:\NORMAN\Nvc\BIN\NPFSVICE.EXE" [null data]
Norman Virus Control on-access component, nvcoas, "C:\NORMAN\Nvc\BIN\nvcoas.exe" ["Norman ASA"]
Norman Virus Control Scheduler, NVCScheduler, "C:\NORMAN\Nvc\BIN\NVCSCHED.EXE" ["Norman Data Defense Systems"]
Norman ZANDA, Norman ZANDA, ""C:\Norman\bin\ZANDA.EXE"" [null data]
Windows User Mode Driver Framework, UMWdf, "C:\WINDOWS\system32\wdfmgr.exe" [MS]

Winsock2 Service Provider DLLs:
-------------------------------

Namespace Service Providers

HKLM\System\CurrentControlSet\Services\Winsock2\Parameters\NameSpace_Catalog5\Catalog_Entries\ {++}
000000000001\LibraryPath = "%SystemRoot%\System32\mswsock.dll" [MS]
000000000002\LibraryPath = "%SystemRoot%\System32\winrnr.dll" [MS]
000000000003\LibraryPath = "%SystemRoot%\System32\mswsock.dll" [MS]

Transport Service Providers

HKLM\System\CurrentControlSet\Services\Winsock2\Parameters\Protocol_Catalog9\Catalog_Entries\ {++}
0000000000##\PackedCatalogItem (contains) DLL [Company Name], (at) ## range:
%SystemRoot%\system32\mswsock.dll [MS], 01 - 04, 07 - 12
%SystemRoot%\system32\rsvpsp.dll [MS], 05 - 06

This report excludes default entries except where indicated.
To see *everywhere* the script checks and *everything* it finds,
launch it from a command prompt or a shortcut with the -all parameter.
Avatar billede kalp Novice
21. marts 2005 - 21:37 #17
imens jeg lige kigger på loggen kan du så ikke prøve at sætte en anden mus til ELLER koble din egen af og se om den stadig bevæger sig.
Avatar billede kalp Novice
21. marts 2005 - 21:41 #18
sidste log fra

findnfix
http://www.downloadportal.dk/showdownload.asp?rid=4215&sp=FindNFix.exe

Pak den ud og find !LOG.bat! kør den.. det tager måske et par minutter.. kopir så indholdet af log.txt herind.. ligger i samme mappe.
Avatar billede osvo Nybegynder
21. marts 2005 - 21:55 #19
har lige lånt en ami trådløs af en god nabo, prøver den lige af.

her er loggen:

»»»»»»»»»»»»»»»»»»*** freeatlast100.100free.com ***»»»»»»»»»»»»»»»»
--The directory 'junkxxx' is now included as a Subfolder in the FINDnfix folder
and is the destination for the file to be moved..
-*Previous directions will no longer work...
»»»»»»»»»»»»»»»»»» »»»»»»»»»»»»»»»»»» »»»»»»»»»»»»»»»»»» »»»»»»»»»»»»»»»»»»

Microsoft Windows XP [version 5.1.2600]
»»»IE build and last SP(s)
6.0.2900.2180 SP2
Filsystemtypen er NTFS.
C: er ikke ‘ndret.

  9:54pm  up 0 days,  0:04

»»»»»»»»»»»»»»»»»»*** Note! ***»»»»»»»»»»»»»»»»
The list will produce a small database of files that will match certain criteria.
You must know how to ID the file based on the filters provided in
the scan, as not all the files flagged are bad.
Ex: read only files, s/h files, last modified date. size, etc.
The filters provided should help narrow down the list, and hopefully
pinpoint the culprit.
Along with that,registry scan logged at the end should match the
corresponding file(s) listed.
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Unless the file match the entire criteria, it should not be pointed to remove!
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
*For *Helpers/Mods and/or users that are not familiar with any of the
items on the scan results- I recommend using an alternative, once
you know what to look for!
»»»»»»»»»»»»»»»»»»***LOG!***(*modified 7/12)»»»»»»»»»»»»»»»»

»»»*»»»*Boards that are not personally authorised by me are not allowed to use this fix!»»»*»»»*

Scanning for file(s)...
»»»*»»»*»»»*»»»*»»»*»»»*»»»*»»»*»»»*»»»
»»»»» (*1*) »»»»» .........
»»Locked or 'Suspect' file(s) found...

»»»»» (*2*) »»»»»........
**File C:\FINDnFIX\LIST.TXT

»»»»» (*3*) »»»»»........

No matches found.

unknown/hidden files...

No matches found.

»»»»» (*4*) »»»»».........
Sniffing..........
Power SNiF 1.34 - The Ultimate File Snifferdog. Created Mar 16 1992, 21:09:15.

»»»»»(*5*)»»»»»
**File C:\WINDOWS\SYSTEM32\DLLXXX.TXT

»»»*»»»*»»»*»»»*»»»*»»»*»»»*»»»*»»»*»»»
»»»»»Search by size...

No matches found.

Power SNiF 1.34 - The Ultimate File Snifferdog. Created Mar 16 1992, 21:09:15.

»»Size of Windows key:
(*Default-450 *No AppInit-398 *fake(infected)-448,504,512...)

Size of HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows: 450

»»Dumping Values........
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows\AppInit_DLLs    SZ
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows\DeviceNotSelectedTimeout    SZ    15
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows\GDIProcessHandleQuota    DWORD    00002710
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows\Spooler    SZ    yes
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows\swapdisk    SZ
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows\TransmissionRetryTimeout    SZ    90
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows\USERProcessHandleQuota    DWORD    00002710

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows
    AppInit_DLLs =
    DeviceNotSelectedTimeout = 15
    GDIProcessHandleQuota = REG_DWORD 0x00002710
    Spooler = yes
    swapdisk =
    TransmissionRetryTimeout = 90
    USERProcessHandleQuota = REG_DWORD 0x00002710

  »»Security settings for 'Windows' key:

RegDACL 5.1 - Permissions Manager for Registry keys for Windows NT 4 and above
Copyright (c) 1999-2001 Frank Heyne Software (http://www.heysoft.de)
This program is Freeware, use it on your own risk!

Access Control List for Registry key hklm\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows:
(ID-NI) ALLOW  Read            BUILTIN\Brugere
(ID-IO) ALLOW  Read            BUILTIN\Brugere
(ID-NI) ALLOW  Full access     BUILTIN\Administratorer
(ID-IO) ALLOW  Full access     BUILTIN\Administratorer
(ID-NI) ALLOW  Full access     NT AUTHORITY\SYSTEM
(ID-IO) ALLOW  Full access     NT AUTHORITY\SYSTEM
(ID-IO) ALLOW  Full access     CREATOR OWNER

Effective permissions for Registry key hklm\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows:
Read              BUILTIN\Brugere
Full access      BUILTIN\Administratorer
Full access      NT AUTHORITY\SYSTEM

»»Member of...: (Admin logon required!)
User is a member of group OVE-078OY8RJSUO\Ingen.
User is a member of group \Alle.
User is a member of group BUILTIN\Administratorer.
User is a member of group BUILTIN\Brugere.
User is a member of group NT AUTHORITY\INTERAKTIV.
User is a member of group NT AUTHORITY\Godkendte brugere.
User is a member of group \LOKAL.

»»»»»»Backups created...»»»»»»
  9:55pm  up 0 days,  0:04

A          C:\FINDnFIX\keyback.hiv
--a--    -  -  -              -  -      8,192 03-21-2005 keyback.hiv
A          C:\FINDnFIX\keys1\winkey.reg
--a--    -  -  -              -  -        287 03-21-2005 winkey.reg

C:\FINDNFIX\
  JUNKXXX        Mon 21 Mar 2005  21.54.18  .D...        <Dir>

1 item found:  0 files, 1 directory.

»»Performing string scan....
00001150:                            vk                f AppInit_DLLs  G
00001190:    h      vk                UDeviceNotSelectedTimeout    1 5
000011D0:    X      9 0      =t    vk      '        zGDIProcessHandle
00001210:Quota"      vk      8          Spooler2    y e s    _    h
00001250:            `      vk                5swapdisk    vk
00001290:      . TransmissionRetryTimeout    h              `
000012D0:    vk      '          USERProcessHandleQuota
000013D0:
000014D0:
000015D0:

---------- WIN.TXT
fùAppInit_DLLs֍æG
No strings found.

REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows]
"AppInit_DLLs"=""
"DeviceNotSelectedTimeout"="15"
"GDIProcessHandleQuota"=dword:00002710
"Spooler"="yes"
"swapdisk"=""
"TransmissionRetryTimeout"="90"
"USERProcessHandleQuota"=dword:00002710

A handle was successfully obtained for the
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows key.
This key has 0 subkeys.
The AppInitDLLs value exists and reports as 2 bytes, including the 2 for string termination.

[AppInitDLLs]
Ansi string : ""
0000    00 00                                            |  ..

Avatar billede kalp Novice
21. marts 2005 - 22:00 #20
intet igen.

Sig lige hvordan det går med den mus:)
Avatar billede osvo Nybegynder
21. marts 2005 - 22:04 #21
der har ikke været problemer, vil lige prøve den af til i morgen og kommer tilbage til dig, er det ok?
Avatar billede kalp Novice
21. marts 2005 - 22:05 #22
osvo helt i orden med mig:)) Jeg tror nemlig din mus er skør hehe:)
Avatar billede osvo Nybegynder
22. marts 2005 - 17:00 #23
Hej Kalp, det godt nok svært at skulle skrive at du har ret!!!, men ingen problemer siden, tak for din tålmodighed med mig. Giv mig et svar, så jeg kan give dig point (er 30 p nok?)
Avatar billede kalp Novice
22. marts 2005 - 17:07 #24
hehe det bare i orden:)
Avatar billede kalp Novice
22. marts 2005 - 17:08 #25
ops.. yes 30 point er fint:)
Avatar billede osvo Nybegynder
22. marts 2005 - 18:26 #26
har du fået dine point?
Avatar billede kalp Novice
23. marts 2005 - 01:01 #27
Det har jeg:) tak for det:)