Avatar billede simonsays1 Nybegynder
21. marts 2005 - 16:00 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Ekstra langt IDE kabel

Jeg har en computer hvor jeg har min harddisk som master og cd-brænder som slave. Men de sidder så langt fra hinanden at det medfølgende kabel ikke er langt nok til at nå alle tre stik.

Hvad er bedst at gøre i denne situation; finde nogle afstandsstykker således at harddisken kan sidde i samme del af kabinettet som de optiske drev, eller købe et kabel der kan nå begge drev.

Er der evt. nogen der kan foreslå et kabel? Det er et ganske alm. IDE kabel jeg skal bruge.
Avatar billede levich Nybegynder
21. marts 2005 - 16:11 #1
Det bedste er nok at købe en monteringsramme, som du også selv foreslår: http://www.midtdata.dk/asp/index1280.asp?&. De er meget billige.
Avatar billede mazey Praktikant
22. marts 2005 - 02:24 #2
Du kan jo købe 1.5 m IDE kabler som nok skulle kunne nå begge dine enheder....
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=62071
Avatar billede simonsays1 Nybegynder
22. marts 2005 - 08:07 #3
takker. I kan bare lægge et svar, hvis I vil have pointene
Avatar billede mazey Praktikant
22. marts 2005 - 12:15 #4
Her er et svar fra mig.. :)