Avatar billede jannestrid Nybegynder
27. marts 2001 - 23:16 Der er 5 kommentarer

Olebole..?

Takk skal du ha igjen for hjelpen med \"Access denied\". Men jeg støtte på en uventet komplikasjon:
Når jeg flytter denne siden fra en PC til en annen og prøver den der, får jeg samme error-meldingen igjen. Og nå er i hvert fall vinduet tomt når det flyttes. MIE får koden, som er et frameset, fra Dreamweaver 3. Ingenting er gjort med den, den er kun flyttet fra en maskin til en annen maskin.
Avatar billede nomiz Nybegynder
27. marts 2001 - 23:17 #1
en svensker?
Avatar billede jakoba Nybegynder
27. marts 2001 - 23:25 #2
tydeligvis en nordmand! Men en ok fyr alligevel :-))
Avatar billede jannestrid Nybegynder
28. marts 2001 - 00:43 #3
Riktig begge to. En svenske som bor i Norge.
Avatar billede olebole Juniormester
28. marts 2001 - 02:34 #4
Prøv at sende mig filerne:
  oc@adr.dk
/mvh
Avatar billede jannestrid Nybegynder
28. marts 2001 - 09:27 #5
straks.