Avatar billede stadager Nybegynder
27. marts 2001 - 22:41 Der er 10 kommentarer

NetExpress og Windows NT 4

Er der nogen som ved hvordan man sætter NT4 (SP6a) op til Tele Danmark NetExpress ?
Avatar billede jolleberg Nybegynder
27. marts 2001 - 22:52 #1
Det tror jeg ikke at man kan! kun win 98-2000

-Jonas
Avatar billede phylox2 Nybegynder
27. marts 2001 - 22:53 #2
Mon ikke det er på nogen lunde den samme måde, som ved Windows 2000 ?

Der findes en brugervejledning på www.opasia.dk/kundeservice

Avatar billede stadager Nybegynder
27. marts 2001 - 22:55 #3
Hm ifgl. Tele Danmark kan det godt lade sig gøre men man kan ikke få dem til at svare på nogen spørgsmål... ?
Avatar billede jimsim Nybegynder
28. marts 2001 - 08:21 #4
Der findes i hvert fald drivere dertil, så det burde kunne lade sig gøre, de ligger her:
http://www.opasia.dk/kundeservice/download/download_adsldrivere.shtml
Kan ikke lige finde noget om opsætningen til NT, men mon ikke man kan følge denne til 2000 så\'en cirka http://home19.inet.tele.dk/larsjust/win2000.html
Avatar billede aladdin Nybegynder
28. marts 2001 - 08:23 #5
sæt de to netkort på forskellige net\"navn\" og enable ip forwarding (Wolla)
Avatar billede stadager Nybegynder
28. marts 2001 - 09:07 #6
aladdin, hvad mener du med de to netkort?
Avatar billede aladdin Nybegynder
28. marts 2001 - 09:08 #7
NetExpress har du ikke et ATM netkort?
Avatar billede stadager Nybegynder
28. marts 2001 - 09:15 #8
Jo da, ATM kortet er skam installeret og konfigureret (og accepteret) mit problem er, at jeg bliver connected til TDC men får en fejl 721 skønt jeg kan se pakker flyve ind mod TDC - hele processen stopper bare ved brugerID og password certificering.
Avatar billede aladdin Nybegynder
28. marts 2001 - 10:30 #9
har du verificeret at det er korrekt?
Avatar billede stadager Nybegynder
28. marts 2001 - 10:42 #10
Hej Aladdin,

Tjoo, den eneste verificering jeg har er, at kigge på stat\'s fra det medfølgende program samt at fejlen (Error 721) er udspruget af et server respons - Fejlen indikerer at man skal installere netBEUI samt benytte SLIP fremfor PPP, hvilket nok ikke er helt rigtigt eftersom NetExpress er PPP baseret - Any clues ?