Avatar billede elge Nybegynder
21. marts 2005 - 09:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

scroll'eren

HAr et problem med musen på min bærbare computer. Jeg kan ikke bruge scroll eller hvad den nu hedder. Jeg kan ihvertfald ikke køre op og ned på siden, med knappen, der normalt fungerer.
HAr været lidt inde og kigge på 'mus' men har ikke kunnet få det til at fungere..
Avatar billede majsmarken Nybegynder
21. marts 2005 - 10:06 #1
... du skal måske downloade en 3. parts driver der passer til valgte mus type/model ?
Det har jeg oplevet ved visse typer/modeller...
Avatar billede elge Nybegynder
21. marts 2005 - 10:47 #2
hmmm den fungerede upåklageligt indtil for et par dage siden..
Avatar billede majsmarken Nybegynder
21. marts 2005 - 11:09 #3
... fjern den i [Enhedshåndteringen] - Genstart - og la' XP lægge noget nyt/andet ind igen...
Avatar billede elge Nybegynder
21. marts 2005 - 15:24 #4
en tur med disk-oprydning kurererede det af en eller anden grund!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
22. marts 2005 - 09:30 #5
(Lukker du så selv her?)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
14. april 2005 - 21:34 #6
???