Avatar billede darkstar Nybegynder
20. marts 2005 - 22:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Efterspørgsel af sangtitel

Hej!

Jeg leder efter sangtitlen på den sang der bliver brugt i den nye Nike-reklame.

I reklamen ser man en afro-amerikaner der ligger i en seng, han åbner så øjnene og sætter sig op. Idet han sætter sig op, 'ruller' der et par nike-sko hen under hans fødder og binder sigselv da han stikker fødderne i dem. Han løber så imellem nogle træer og noget, forbi en bjørn, hopper gennem en mur og ligger sig i sengen igen. Da kommer sloganet 'Impossible is nothing'

Nogle der kender denne sang?

200 point på højkant!
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2005 - 22:50 #1
Det er nok den samme sang som bliver efterspurgt i denne tråd: http://www.eksperten.dk/spm/599334
Avatar billede miss-g Seniormester
21. marts 2005 - 01:45 #2
Avatar billede darkstar Nybegynder
11. april 2005 - 20:30 #3
popscs og miss-g, smider i lige svar?
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2005 - 16:20 #4
Jep