Avatar billede ram Nybegynder
20. marts 2005 - 21:31 Der er 3 kommentarer

Bogstaver ændrer sig i emails

Når min veninde sender mail til mig ændrer bogstaverne æ ø og å sig til andre bogstaver. Dette sker kun i mails til mig og en person mere.

Hvad kan det skyldes?

Her et eksempel:
"Hvis man lfgger sig pe knf oppe ved hegnet ind til prfsten, fer man hundekiks".

Mvh
Ram
Avatar billede sharkman Nybegynder
20. marts 2005 - 22:35 #1
Prøv at kontrollere, at du anvender det rigtige tegnsæt. Det varierer fra browser til browser, hvordan det gøres. Ved IE 6.0 er der således: Vis>Tegnsæt. Der skal være flueben ved "Vesteuropæisk (ISO)"
Avatar billede ram Nybegynder
20. marts 2005 - 23:33 #2
Hej sharkman
Ja, det var en mulighed, men det er kun to mailmodtagere der får den skriftændring. Jeg får mange mails fra andre, og der er ikke noget i vejen, så det kan vel næppe være det du omtaler, og min browser står i øvrigt til Vesteuropæisk (ISO)
Avatar billede sharkman Nybegynder
21. marts 2005 - 20:35 #3
prøv at bede din veninde om at foretage den samme kontrol