Avatar billede jacoberen Nybegynder
20. marts 2005 - 16:05 Der er 8 kommentarer

Kontrolpanel for brugere

Hej Eksperter

Jeg er ved at lave en lille webhost, som nu starter meget snart.
Men vi mangler noget hvor brugerne kan logge ind og oprette flere mail-adreser og sådan noget. Nogle er kender sådan nogle?
Vores server kører med Windows 2000 server.

På forhånd tak!

Hilsen Jacob

PS. Vi har prøvet med linux, men var alt for svært at konfigure. Men hvis nogen kender nogle guides så smid lige et link.
Avatar billede putz Nybegynder
20. marts 2005 - 16:21 #1
Nu ved jeg ikke hvad dit budget er, men uanset hvad, så kan jeg anbefale plesk: http://www.sw-soft.com/en/products/plesk75win/
Avatar billede jacoberen Nybegynder
20. marts 2005 - 16:24 #2
Ved du hvad det cirka koster?
Avatar billede jacoberen Nybegynder
20. marts 2005 - 16:26 #3
Virker det sammen med Apache?
Avatar billede putz Nybegynder
20. marts 2005 - 18:47 #4
Prisen kan du se her - http://www.sw-soft.com/en/market/pleskpricing/
Kører du med apache webserver på en windows 2000 server?
Avatar billede jacoberen Nybegynder
20. marts 2005 - 21:42 #5
Det er godt nok lidt over vores budget. Der må findes noget billiger end det.
Og ja vi kører Apache på en Windows 2000 Server?
Avatar billede chult Nybegynder
22. marts 2005 - 10:47 #6
Hvis i skal have bruger til at kunne oprette mail adresser skal i jo nok have fat i en mail server med en web del. Det vil sige så i kan konfigurere den via en webside.
Avatar billede chult Nybegynder
22. marts 2005 - 10:49 #7
Hvis i nu prøvede linux igen, ville i finde ud af at der findes gratis mailservere til den. Det er ikke så svært at konfigurere som man skulle tro, det tager måske lidt længere første gang. Men det er GRATIS. I kan få meget hjælp til det på www.gnuskole.dk
Avatar billede jacoberen Nybegynder
22. marts 2005 - 17:39 #8
Der er ingen guide på gnuskole.dk, men et stort forum. Jeg spørger der!
chult >> Kender du nogle guides til opsætning af webserver med php? Der er lige meget hvilken distro det er, for det er jo gratis at hente.