Avatar billede redhat Nybegynder
20. marts 2005 - 12:20 Der er 2 kommentarer

Hvordan fungerer denne "animeret" tilføj til indkøbskurv

Jeg sidder og skal udvikle noget lignende og mangler lidt input til hvordan denne funktion fungerer.

Prøv at tilføje en af billederne og en boks flytter billedet over i indkøbskurven.

LINK: http://office.microsoft.com/clipart/results.aspx?Scope=MC,MM,MP,MS&PoleAssetID=MCj03429010000&Query=Symboler&Origin=HH010686781030&CTT=5

Alle input er mere end velkomne
på forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2005 - 12:39 #1
Virker til din information kun i Internet Explorer.
Jeg ved ikke hvordan de har lavet det, men det virker somom det er samme kode som de benytter i nogle af tingene, på SPS.
Avatar billede themepark Nybegynder
22. marts 2005 - 16:44 #2
Jeg tænkte på, hvad er det du tænker på, er det hvordan den skifter fra at vise at kurven er tom, til at vise, hvor mange elementer, man har, eller er det hvordan den lægger til antallet af elementer og overførselsstørrelsen (reelt set flytter den nemlig ikke billedet over, kun dets informationer)? Eller mener du måske Gennemse kurv delen? :)