Avatar billede tornoe Nybegynder
20. marts 2005 - 10:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MOV til mpeg hvordan?

Jeg sidder med et lille problem nu, jeg har filmet en del med mit digitalkamera, og det laver MOV-filer, og nu vil jeg gerne redigere lidt i det, men det kræver jeg får det lavet om til mpeg. Hvordan gør man det? Jeg har selv prøvet med TMPGEnc, som jeg har læst skulle virke, jeg kan også godt ændre formatet, men det kan ikke afspilles, er det fordi jeg har indstillet noget forkert eller hvad?

På forhånd tak
Avatar billede tornoe Nybegynder
20. marts 2005 - 11:37 #1
anyone??
Avatar billede tornoe Nybegynder
20. marts 2005 - 19:26 #2
lukker har selv fundet ud af det
Avatar billede eltempogigante Nybegynder
23. marts 2005 - 19:45 #3
brug hellere et program der kan redigere i Mov da det er dumt at redigere i mpeg (interframe komprimering gør det langsomt) desuden mister du billedkvalitet ved at reencode (omkode).