Avatar billede eldred_jonas Nybegynder
19. marts 2005 - 16:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Buffer / brænder problemer med NEC ND-3520A

Hey

Jeg har lige fået en NEC ND-3520A brænder. Men den brænder kun med 2-3x??? Selvom skiverne er 8x (Verbatim DVD-R). Det virker som om det er bufferen der kører op og ned hele tiden. Jeg brænder fra HDD til DVD'en. 2 x Maxtor 160 GB 1 Pri. Master + Slave og NEC'en som Sec. Master. DMA er slået til i system og ide controllere. HDD'ene står til Ultra DMA-tilstand 6 og DVD'en står til Ultra DMA-tilstand 2.

Firmware svar godtages ikke, da den er helt ny og jeg ikke vil miste garantien på den.

Jeg har prøvet med NERO 6.6.0.8, CloneDVD2 2.4.3.1 og DVD Decrypter 3.5.3.0 - alle laver det samme nummer med bufferen (eller hvad det er) og brænder derfor kun med 2-3x.
Avatar billede eldred_jonas Nybegynder
19. marts 2005 - 16:19 #1
Jeg vil sgu gerne give flere point. Det skal bare fikses det her. I kan få alle de point i vil.....
Avatar billede eldred_jonas Nybegynder
24. marts 2005 - 09:45 #2
Tja. Det var en HDD fejl. Alt er i skønneste orden nu.