Avatar billede flashers Nybegynder
19. marts 2005 - 01:20 Der er 1 kommentar

oscommerce update eller

Er der nogen der kender  et modul hvor man kan sige at den skal slette alle produkter som ikke er blevet opdateret noed ved i de sidste 14 dage eller hva man nu vil??
Avatar billede kare Nybegynder
21. marts 2005 - 14:39 #1
Ikke mig bekendt, men du kan da hurtigt lave et lille script.
Først tjekker du products igennem for hvilke produkter, der skal slettes. Herefter sletter du poster i de forskellige andres products_-tabeller.

* dog ville jeg ikke selv slette produkterne - med mindre du har rigtig mange, men blot deaktivere de gamle (sætte products_status = 0) så kan det også gøres med en enkelt SQL:

UPDATE products SET products_status 0 WHERE last_modified < [den dato du nu vil deaktivere fra];

/Kare