Avatar billede precius Nybegynder
18. marts 2005 - 23:21 Der er 9 kommentarer

Nogen de kender noget til www.cruiseflorida.com

Jeg var inde på en side og røg pludselig over på en anden side hvor der stod at jeg var besøgende nr et eller andet og havde vundet en travel chek på 1008 euro, og så skulle jeg indtaste  mit navn og adresse osv, også kom jeg videre til en side hvor der stod et amerikansk nr jeg skulle ringe til for at godkende de oplysninger jeg havde skrevet og for at få rejse chekken tilsendt , ham jeg snakkede med fortalte så at jeg udover den chek havde vundet et cruse til bahamas og florida.. og så fortalte han lidt om det..men jeg skulle have et visa eller mastercard for at kunne tage afsted for det skulle de bruge på det resort..men det har jeg ikke så han sagde at jeg kunne ringe tilbage når jeg havde fået et, men jeg er virkelig i tvivl, for det lyder sku for godt til at være sandt..men så alligevel tænk hvis det er sandt...så vil lige høre om der er nogen der nogensinde har hørt om det???
Avatar billede jammerlab Nybegynder
18. marts 2005 - 23:23 #1
Hehe lyder godt nok lidt underligt... kan ikke se hvorfor du skal havde et vise kort for at komme på en rejse ;)
Avatar billede kalp Novice
18. marts 2005 - 23:27 #2
Hustlers
Avatar billede kalp Novice
18. marts 2005 - 23:28 #3
så sig op i røven med rejsen... just send me the money hehe
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. marts 2005 - 23:30 #4
Hvis det lyder for godt til at være sandt, så er det nok lige netop det.
Avatar billede connie Nybegynder
18. marts 2005 - 23:33 #5
Fra http://www.dr.dk/forbrug/rettigheder/FH/fupkampagne.htm

Har du vundet et krydstogt og skal bare lige sende....
Har du vundet et krydstogt – og skal bare lige aflevere dine kreditkortoplysninger?
Kommer der en pop-up på din computerskærm, hvor der på engelsk står, at du har vundet et gratis cruise til Bahamas – du skal bare udfylde, navn, adresse, alder, telefonnummer og e-mail? Når man senere taler med firmaet, siger de, at den rejse man har vundet har en værdi af 3000$ ….firmaet vil dog gerne have nummeret og kontoplysninger på ens kreditkort, for ellers mister man rejsen….
Forbrugerombudsmanden må advare mod fremgangsmåden og råde til, at man lukker pop-upvinduet ubesvaret og fremfor alt, at man ikke afgiver sine kreditkortoplysninger.
Avatar billede precius Nybegynder
19. marts 2005 - 10:59 #6
ja jeg kan godt se nu at det var noget fup, idag kan jeg heller ikke komme ind på den side igen..godt jeg ike har et visa kort for jeg er sku så nem at narre hehe..tak for hjælpen.
Avatar billede precius Nybegynder
19. marts 2005 - 11:01 #7
;0)
Avatar billede precius Nybegynder
19. marts 2005 - 11:01 #8
hvordan er det lige jeg gir de points her?
Avatar billede kalp Novice
19. marts 2005 - 12:27 #9
Du beder nogen personer ligge et svar:)