Avatar billede hvadvardetnudethed Nybegynder
18. marts 2005 - 22:06 Der er 8 kommentarer

Gammelt dos spil

Jeg leder efter et gammel dos spil som jeg ikke kan huske navnet på. Man er en lille mand som først er i en skov hvor man går rundt og skal vælge forskellige baner. Derefter er det et platformspil hvor man skal skyde og der er nogle ninjaer som skyder efter en bl.a. Er der nogle der kan huske hvad det hedder. Det minder meget om Keen. Mener det hedder noget med det.
Avatar billede connie Nybegynder
18. marts 2005 - 22:13 #1
Avatar billede hvadvardetnudethed Nybegynder
18. marts 2005 - 22:43 #2
Det er ikke det. Der er ingen ninjaer der! Det er en meget lille mand som har en pistol og skal rundt og finde forskelligt farvede nøgler!
Avatar billede evex Nybegynder
18. marts 2005 - 23:36 #3
Det skulle vel aldrig være en af de tre her. Wolfenstein, Doom, eller duke nuken.
Håber du kan bruge det til noget
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
19. marts 2005 - 00:56 #4
kig her:

www.user2user.dk (mulig dns fejl så her: 212.242.55.148)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
19. marts 2005 - 01:48 #5
Er det ikke "keen dreams" ?
Det starter netop i en skov hvor man vælger forskellige baner og ender i et slot med en stor kartoffel som man skal skyde.

Jeg ved det lyder åndsvagt, men jeg husker tydeligt spillet da det var et af de første spil jeg spillede på pc. http://www.dosgamesarchive.com/download/game/71
Avatar billede hvadvardetnudethed Nybegynder
19. marts 2005 - 17:00 #6
Nej det er en midre mand man styrer. Sådan en lille hvid en som har en pistol man kan skyde med små prikker med.
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
19. marts 2005 - 17:06 #7
HAr du kigger på det jeg sagde ?
Avatar billede rynke10 Novice
25. marts 2005 - 04:03 #8
Det med nøglerne siger mig noget.
Jeg havde engang et spil som jeg var helt vild med og der var netop en lille mand der gik rundt. Prehistoric hed det og der var øgler og små monstre.
Det kan findes på nettet.