Avatar billede rantnrave Nybegynder
18. marts 2005 - 21:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af Counter-Strike server med cybercity ZyXEL 650R

Opsætning af Counter-Strike server med cybercity ZyXEL 650R som virker over nettet!!!

hvordan kan man få en cs server til at virker over nettet med en zyxel 650r router fra cybercity, jeg har forwarded de nødvendige porte som beskrevet på cybercitys hjemmeside, men jeg/mine venne kan ikke finde min dedicated server over internettet den er kun tilgængelig på mit eget hjemme nætwærk, jeg har prøvet at være inde og skrive sv_lan 0 og det hjælper heller ikke. jeg er helt lost for hvad jeg skal gøre, og med de laaaange ventetider cybercity har, går jeg udfra det er hurtigere at spørge her ;)

men hvad skal jeg gøre, for at få en dedicated server op og køre så den kan findes på nettet??

På Forhånd Tak!!
Avatar billede overloaded Mester
18. marts 2005 - 22:23 #1
http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/adsl_udstyr/zyxel_650r/port_forwarding/programmer_og_porte/

Det kan være CS er sat til at køre på 27016.
Eller bruger du den indbyggede firewall i windows. Hvis de rigtige porte er forwarded skal det virke.
Jeg kan køre både ftp,http,telnet og ssh server fra min  zyxel 650r router fra cybercity.
Avatar billede rantnrave Nybegynder
18. marts 2005 - 22:48 #2
jeg har forwarded alle porte fra 27000 til 27099 og windows firewall og andre firewalls er slået fra..
Avatar billede overloaded Mester
18. marts 2005 - 23:31 #3
Kan ikke se hvad der er galt men vil godt give dig ret i at Cybercity har meget lange ventetide. Det tog mig 1 time at komme i kontakt men deres support, blev nødt til at ringe til deres kundeservice for at blive omstillet til supportafdelingen.
Avatar billede overloaded Mester
18. marts 2005 - 23:33 #4
Og det med at skrive til dem er næsten så godt som umuligt...de svarer aldrig tilbage.
Avatar billede ouch Nybegynder
21. marts 2005 - 15:14 #5
Kan serveren ses fra internettet, eller får du timeout? Der er en stor forskel.

Det er vigtigt at IP'en du viderestilelr til fra routeren altid er den samme som servermaskinens (check med Start->Kør->command->ipconfig (hvis du bruger windows)).
Avatar billede rantnrave Nybegynder
21. marts 2005 - 19:28 #6
serveren kan ikke ses fra internettet, og ipen er rigtig! helt dum er jeg heller ikke :P

men jeg har bestilt internet fra en anden udbyder ny, så ?'let bliver lukket

men ellers tak for råd.!