Avatar billede madbott Nybegynder
18. marts 2005 - 19:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ikoner på skrivebord

mine ikoner på skrivebordet er altid markeret med en farve som nu er valgt i egenskaber..,jeg vil gerne have at man kun ser teksten og ikonet,altså så ikonet tilpasser sig,altså at det ik står som makeret,KUN TEKST+IKON
håber i forstår spørgsmålet. tak
Avatar billede nopsen Ekspert
18. marts 2005 - 19:58 #1
højreklik på denne computer - egenskaber . fanebladet avanceret, under ydeevne tryk på indstillinger, fjern fluebenet ud for brug skygger til ikoner på skrivebordet.
tror det er det du mener?
Avatar billede madbott Nybegynder
18. marts 2005 - 20:21 #2
når jeg går ind i egenskaber for skærm og går i udseende og avanceret udseende den farve man vælger i farve 1 den bliver jeg ved med og se som markeret rondt om teksten på ikonet. der er det jo meningen at jeg bare skal kunne se tekst og ikonet
Avatar billede nopsen Ekspert
18. marts 2005 - 21:27 #3
så skal du nok fjerne den farve du har valgt, da det vil overskrive de andre settings, prøv at sætte den til standard.
Avatar billede gratis Nybegynder
19. marts 2005 - 14:10 #4
Avatar billede nopsen Ekspert
29. april 2005 - 17:21 #5
hvad fandt du ud af?
Avatar billede madbott Nybegynder
01. august 2005 - 09:43 #6
det løste sig selv da jeg fik et besøg af en der kunne en masse mange tak for den store intrasse mvh undertegnede