Sikke en rådden velkomst jeg har fået af surftown !!
Da jeg er kommet til at bestille min webhosting direkte på surftown frem for gennem webhostpriser spurgte jeg om jeg kunne få rabatten alligevel.
Her er min korrespondance med dem...
skrevet 24 Mar 2005 0:00
--------------------------------------------------------------------------------
Hej Surftown,
Jeg har bestilt 2 domainer og et webhotel. Det ser alt sammen fint ud, men jeg mangler dog at få min rabat på "1 år gratis webhotel". Jeg mener at have gjort som der står på siden
http://www.webhostpriser.dk/nyheder/250/ ...men alligevel ser det ud som om jeg har betalt fuld pris for
www.noname.dk. Kan I hjælpe mig?
På forhånd tak
J
Surftown Support
Skrevet 24 Mar 2005 3:03
--------------------------------------------------------------------------------
Hej J,
Tak for din henvendelse.
Jeg har sendt din email videre til vores salgsafdeling.
Venlig hilsen
Deike
Surftown Support
Surftown Support
Skrevet 25 Mar 2005 21:21
--------------------------------------------------------------------------------
Hej J,
Du har ikke indtastet rabatkoden ved bestillingen. Desuden kan vi i vores tracking-system ikke se at du har klikket på "rabatlinket" via webhostpriser.
Thomas F.
Surftown Support
(Red: spørgsmål/ticket LUKKET af surftown)
kunde
Skrevet 26 Mar 2005 12:12
--------------------------------------------------------------------------------
Ticket Opened by Customer
Reason Specified: jeg mangler stadig min rabat
kunde
Skrevet 26 Mar 2005 12:12
--------------------------------------------------------------------------------
Hej igen,
Det er muligt, at jeg ikke har fulgt procedurerne korrekt (hhv klikket ind via rabatlink og indtast kode), men kan I ikke bare indsætte rabatten på mit domain? Jeg har trods alt købt 2 domainer hos jer og hvis jeres service ellers er god, har vi da tænkt os at blive hos surftown i mange år frem.
MVH
J
Surftown Support
Skrevet 29 Mar 2005 8:08
--------------------------------------------------------------------------------
Hej J,
Det kan vi desværre ikke, da vores marketing-aftaler er reguleret i forhold til rabatten.
Thomas F.
Surftown Support
kunde
Skrevet 29 Mar 2005 11:11
--------------------------------------------------------------------------------
Det lyder mere som et "vil ikke" end "kan ikke".
Som bestyrelsesmedlem er du vel ikke være underlagt "marketing aftaler" i en sådan grad, at du vil risikere et godt kundeforhold pga. af det?
Jeg håber, at du vil revurdere sagen.
J
(Red: spørgsmål/ticket LUKKET af surftown)
kunde
Skrevet 03 Apr 2005 0:00
--------------------------------------------------------------------------------
Ticket Opened by Customer
Reason Specified: Jeg har ikke fået svar på mit sidste indlæg!!!
Surftown Support
Skrevet 04 Apr 2005 13:13
--------------------------------------------------------------------------------
Vi har ikke flere kommentarer.
Thomas F.
Surftown Support