Avatar billede aguru Nybegynder
18. marts 2005 - 13:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

win xp, fyser / hænger hver 40.sek

Hver 40-50 sek, fryser computeren, i 10 sekunder ... det er selvfølgelig pres. Nogen der har haft erfaringer med det ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
18. marts 2005 - 14:04 #1
Det kan nemt være en virus eller spyware, der kommunikerer i de 10 sekunder og derfor fryser pc'en.

Følg vejledningen her:
Gå ind her og hent Hijackthis.
http://danborg.org/spy/HJT/hijackthis.exe
Kør Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den. Lad være med at slette noget selv med Hijackthis, det kan skade mere end det gavner.
Avatar billede screem_brille Novice
18. marts 2005 - 14:07 #2
kig evt i din log (event wiever i kontol panelet) efter evt. hardware fejl (det kan nemlig også skyldes en fejl på en harddisk)
Avatar billede aguru Nybegynder
18. marts 2005 - 14:37 #3
Loggen fra hijackthis:: http://www.firemonk.com/hijackthis.txt
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
18. marts 2005 - 15:43 #4
Ok, jeg har checket loggen og den er ren, så det er ikke virus eller spyware der er skyld i problemet. Prøv at følge Screem_brille's vejledning og se om der skrives noget i event-loggen.
Avatar billede aguru Nybegynder
18. marts 2005 - 18:34 #5
det er i orden, indstallerede ad-aware og kørte en scandisk .. kom med svar, deler point ;-)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
18. marts 2005 - 20:30 #6
Ok, fint at du fik det løst. Her er mit svar.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
11. april 2005 - 14:16 #7
screem_brille > lægger du et svar så brugeren kan lukke spørgsmålet ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
11. april 2005 - 18:49 #8
Takker for point :)

screem_brille > Hent dine point her: http://www.eksperten.dk/spm/608664