Avatar billede jebru Nybegynder
18. marts 2005 - 12:11 Der er 4 kommentarer

Mail´s på hotmail adresse kommer også på min mobil?

Alle de mails jeg får på min hotmail adresse kommer også som en sms besked på min mobil telefon.

Hvordan slår jeg dette fra?

Jeg bruger også MSN messenger, og har slettet mit mobilfonnummer i opsætningen.

Jeg kan i min hotmail opsætning ikke se at mit mobil nummer indgår nogen steder.

Er der nogen der har erfaringer med dette problem?

Mvh Jesper
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
18. marts 2005 - 12:44 #1
Hvis du i hotmail indbakken, trykker options oppe i højre hjørne, vil du få en række linier på skærmen under overskriften Mail Options og den nederste er "mobile alerts"
Her må du kunne afmelde servicen igen.

Jeg har ikke sat det op, men kan blot se at jeg kan tilmelde mig servicen her og så må det vel også være her man afmelder det.
Avatar billede jebru Nybegynder
20. marts 2005 - 12:34 #2
Jeg er ikke helt med!
Efter jeg har trykket på options kommer der ikke et menupunkt der hedder "mobile alerts"

???

Mvh Jesper
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
20. marts 2005 - 12:48 #3
Ahhh... jeg har lige checket igen, og det viser sig at menupunktet mangler hvis man har valgt dansk sprog i hotmail. Hvis du skifter til engelsk, dukker menupunktet op.

Sprog skiftes i options, fanebladet personal.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
17. april 2005 - 16:37 #4
Jeg lægger et svar hvis du kunne bruge mit info til noget ..