Avatar billede mandunderbord Nybegynder
18. marts 2005 - 11:57 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til min side

Hej alle eksperter!
Jeg har meget brug for en kærlig hånd til min hjemmeside mandunderbord.dk - jeg er gået fuldstændig i stå.
Jeg tænkte om der ikke var nogen der ville gøre noget af arbejdet færdig, for så ville jeg blive rigtig glad!
Det skal helst være noget moderne design og det er også det jeg har prøvet lidt på.
Adressen til PSD filen er http://mandunderbord.dk/mandunderbord5.psd
M.V.H. Mandunderbord
Avatar billede mandunderbord Nybegynder
18. marts 2005 - 11:59 #1
P.S det skal selvfølgelig bare være lavet til en .PSD fil jeg kan sagtens selv lave det om til HTML..
Avatar billede sonnic Juniormester
18. marts 2005 - 17:32 #2
mandunderbord -> Enden er din PSD fil ekstrem stor, eller også er min bindelse røget, jeg ventede i 4 min. uden resultat.
Kunne du ikke lægge din fil mandunderbord3.png ud i Jpg format i 800 x 1200 dpi.
Villy
Avatar billede mandunderbord Nybegynder
18. marts 2005 - 17:44 #3
Vil du ikke have PSD filen?
jeg har rettet den til 8bit nu.
M.V.H. Mandunderbord
Avatar billede sonnic Juniormester
18. marts 2005 - 17:49 #4
Sevfølgelig vil jeg gerne ha´din psd fil men problemet er at jeg ikke modtager nogen fil.
Om det er 8 eller 16 bit betyder indet.
Siden stå stadig og "gnaver" på dit link.
Forsøg igen........ :)
Avatar billede sonnic Juniormester
18. marts 2005 - 17:58 #5
Forøvrigt vil jeg lige sige at det er da en ganske pæn side du har komponeret.
Først ros så ris du ved.
Der er et par ting jeg ville overveje:
1: formatet 800 x 1200 burde være 800 x 600 passer til de fleste. (kræver lidt mindre skriv på hver side)
2: Centrere siden når den vises.
3: En mere gylden farve end den "festlige grå" du har valgt.

Til sidst er dine knapper og opstilling rigtig vellykket, og grafisk virker den enkelt, det kan jeg altid godt lide.
Villy
Avatar billede mandunderbord Nybegynder
18. marts 2005 - 18:02 #6
Mange tak!
Jeg har hørt før at det er en lidt stor side og det er også noget jeg vil arbejde på!
Centrering vil jeg også gå igang med når jeg laver HTML filen.
Det med den grå farve er noget af det jeg ville håbe at du kunne hjælpe med.
M.V.H. Mandunderbord.dk
Avatar billede sonnic Juniormester
18. marts 2005 - 19:34 #7
Jeg vil gerne, men jeg kan ikke hente din side ned ?
Så indtil andre melder sig på banen med en løsning....
Avatar billede mandunderbord Nybegynder
18. marts 2005 - 19:40 #8
Avatar billede sonnic Juniormester
20. marts 2005 - 18:21 #9
mandunderbord->
Undskyld ventetiden, desværre jeg kan stadig ikke hente dit billede.
Det er en blank side der kommer op... ;)

Villy.
Avatar billede mandunderbord Nybegynder
21. marts 2005 - 15:12 #10
Okay
Avatar billede sonnic Juniormester
21. marts 2005 - 20:02 #11
Hej igen, nu har jeg endelig fundet ud af hvorfor vi ikke kan se din fil..
Den fylder !!!!!!! 6 MB !!!!!
Det er nok lige rigeligt meget, at lægge ud på nettet, og specielt at bruge den til en hjemmeside....
Den må du gører den betydeligt mindre, hvis nogen skal ha´glæde af dine sider Max 250 Kb. i en billedfil, pr. side.
Avatar billede sonnic Juniormester
01. april 2005 - 14:46 #12
Hej "mandunderbord" har du fået løst dine problemer ?
Høre gerne fra dig. Hvis ikke ver det måske en idde at lukke spørgsmålet.
Villy
Avatar billede mandunderbord Nybegynder
03. maj 2005 - 18:05 #13
Jeg lukker men ellers tak for hjælpen