Avatar billede tanketorsk Nybegynder
17. marts 2005 - 16:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PC bruger CPU-kraft uden jeg bruger den - sidefilindstillinger?

Hejsa, som titlen siger bruger min PC CPU-kraft i stillestående tilstand uden nogen som helst programmer kørende, der er tale om en svingning på ca 0 - 20 % i Cpu-forbrug, og i Sidefilforbrug 0 - 134 mb.. jeg har en Athlon 1100 mhz, 764 mb ddr ram.. mine sidefilindstillinger er følgende :

Drev : C

Tilgængelig plads : 1891

Størrelse ved start : 1152

Maksimum størrelse (MB) : 2304

.. jeg vil gerne have min sidefil indstillet optimalt og vide hvorfor min PC bruger CPU-kraft og svinger op og ned på den måde, når jeg er i "stillestående tilstand"?

Tak ;-)
Avatar billede hcma Novice
17. marts 2005 - 16:16 #1
kan du se hvad som tager kraft?
Spyware?
Avatar billede tanketorsk Nybegynder
17. marts 2005 - 20:22 #2
mest taskmgr.exe og osse explorer.exe
jeg har ad-aware installeret?
Avatar billede hcma Novice
17. marts 2005 - 20:34 #3
sidefilen ser fornuftig ud. Du kan evt. stille den til samme min. og max.  f.eks. 1152 mb, men det hjælper nok ikke på de "0-20%"
Har du renset din pc?  (diskoprydning, fjernet spyware, defragmentering)
Avatar billede tanketorsk Nybegynder
17. marts 2005 - 20:44 #4
ok, hvordan kommer jeg af med de svingninger fra 0 - 20 %?
diskoprydning, scannet med ad-aware, og defragmentret drev c.. ja, men det er der stadig :/
Avatar billede hcma Novice
17. marts 2005 - 21:25 #5
hvis det var mig, ville jeg få gennemgået en HijackThis-log.
Avatar billede tanketorsk Nybegynder
23. august 2005 - 13:59 #6
Ok