Avatar billede metroman Nybegynder
17. marts 2005 - 15:40 Der er 4 kommentarer

Freelance Programmør til livsstilsmedie

Freelance Programmør søges til livsstilsmedie på nettet. Vi henvender os til mænd og beskæftiger os bl.a. med mode, sport og design.

Vi er et medie i rivende udvikling, og er i gang med en større fornyelse af vores design. Når dette er implementeret har vi desuden behov for et CMS system.

Det er vigtigt at du har stærke kompetencer inden for:
§    ASP
§    HTML
§    FLASH
§    CMS

Det vil desuden være en fordel hvis du også har kendskab til:
§    Photoshop
§    Javascript

Da du bliver en del af vores team, lægger vi lige så stor vægt på din personlighed som din tekniske kunnen.
For det første er det et must at du er interesseret i livsstil, og at du kan identificere dig med vores produkt. Da vi er et medie skal du kunne arbejde med og overholde deadlines, og være 100 % stabil og til at stole på.

Send din ansøgning til mail@metroman.dk snarest muligt.
Avatar billede basicq Nybegynder
17. marts 2005 - 16:09 #1
Hvis du søger en eller flere med disse erfaringer, så vil jeg klart anbefale, at du finder en ASP programmør til backenden. Finder en frontender som tager sig af html flash photoshop og javaScript men med et kendskab til ASP. Resultatet af det er efter min erfaring noget bedere end hvis du finder en som kan det hele.

Bare lige en tanke.
Avatar billede cybermike Nybegynder
17. marts 2005 - 17:11 #2
Ikke for at starte flame bare for at påpege at hvis det skal være så stort som det lyder til er ASP et dumt valg, det er meget mere fornuftigt at gå efter en åben og portabel standard. Perl, Php eller Jsp.

Desuden finder du ikke en "programmør" som har stærke kompetencer inden for flash og photoshop, det er dessignere du skal have fat i der. Sidst men ikke mindst "Send din ansøgning" det hedder det ikke i den form. Der hedder det "Kontakt mig for yderligere information eller lign" :)

Sidst men ikke mindst er det anbefalelsesværdig at lade være med at låse sig fast på programmeringssprog før i har snakket med en professionel (en programmør) om projektet.

Bare mine 25 øre, de var for free ;)
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
25. marts 2005 - 16:02 #3
cybermike >>

"Desuden finder du ikke en "programmør" som har stærke kompetencer inden for flash og photoshop" ... tjaa, jeg har både stærke kompetencer inden for programmering - på webbasis er det primært ASP - og inden for Flash og Photoshop. Jeg leverer 100% færdige løsninger, hvor jeg både tager mig af back+frontend. Jeg ved godt det ikke  så tit er tilfældet, men finder det sted - ja.
Avatar billede cybermike Nybegynder
28. marts 2005 - 19:42 #4
musicchart: Men jeg er stadig sikker paa at dine absolute force er en af delene, og at jeg ville faa et bedre produkt hvis jeg kun brugte dig til en af delene :) Og af at kigge dine spoergsmaal igennem paa eksperten vil jeg vudere at din staerke kompetence nok er grafik delen. Dermed ikke ment at du ikke kan kode, men mere ment at produktet som helhed bliver bedre hvis du har en person der varetager dessign og layout og en anden der varetager backend :)