Avatar billede kjeldsen1337 Nybegynder
17. marts 2005 - 13:51 Der er 1 kommentar

Hvordan slipper jeg uden om proxy'en vha. dolomit?

Jeg sidder på et lukket netværk, hvor der kun er åbnet for det mest basale http og ftp (port 80 og 21 tror jeg). Men nu er det jo, at jeg, her i pokerfeberen, er begyndt at spille på expekt.com igennem deres "pokerbrowser". Denne er der lukket for vha. proxy'en, det plejer dog ikke være et problem, da vi har en dolomit server, hvor der ikke er lukket for noget. Det vil sige at jeg plejer at køre de ting som der er lukket for, f.eks. spil på tv2, igennem dolomitten vha. putty og sockscap (SSH tunnel). Problemet er bare at jeg ikke kan gøre det samme med det program jeg skal bruge til at spille poker på expekt.com med. Er der nogen der har en ide til hvordan jeg kan få det til at virke?
Avatar billede daquar Nybegynder
27. januar 2008 - 10:55 #1
Mener du dolomit i forbindelse med en bestemt type server, eller dolomit som lige præcis den server som står på AAU?

I tilfælde af det sidste er spørgsmålet måske lidt for specifikt til eksperten.