Avatar billede mavani Nybegynder
17. marts 2005 - 13:17 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Ny pc til ca 4000kr ?

Jeg skal have samlet mig en ny pc, men har ikke så godt styr på det forholdsvis store markede med hardware...
Hvor langt kan jeg komme med 4000 kr. og det er altså minus skærm tastatur/mus.. ??
Det skal være en pc med god mulighed for at spille div. nye spil, med rigtig god grafik..

Hva skal jeg købe for at samle den ultimative pc til en pris af 4000kr..?
Avatar billede noob2003 Nybegynder
17. marts 2005 - 13:27 #1
det her kan måske bruges

Mærke / Model Shuttle / INNOVATION
Processor Intel 3,0
CPU Type / Hastighed Socket 478
Køler
RAM 512 MB DDR 400 PC3200 RAM A-data
RAM Type / Slots DDR / 3
Harddisk 40GB Samsung 133/7200 RPM
Optisk drev SAMSUNG 52 x CD-ROM IDE
Diskettedrev JA
3D Grafiksystem OnBoard
Lydsystem OnBoard
Netkort OnBoard
Chipset SIS 661F
Bundkort Asrock P4S61
Form Factor MicroATX
StikUSB JA
Tastatur / Mus JA / JA
Farve Sort
Kabinet Codegen 3306
Samling / Montering / Test JA

pris 4.000,00 + fragt
Avatar billede cerb Nybegynder
17. marts 2005 - 14:09 #2
Det skal være en pc med god mulighed for at spille div. nye spil, med rigtig god grafik..

Det kan den ikke du viser til noob2003.
Jeg har ikke svaret til dit spørgsmål, men vil bare gøre opmærksom på at den der henvises til ikke kan spille ret mange spil ordenligt
Avatar billede re-flex Nybegynder
17. marts 2005 - 15:45 #3
Måske denne kunne bruges... http://www.edbpriser.dk/computere/homemade-info.asp?Kode=10924&Type=4&ID=1

Dog skal der smides et bedre grafikkort i hvis den skal bruges til spil...

Det er måske svært at få en rigtig god computer til de nyeste spil, hvis ens budget KUN er 4000...
Avatar billede ibka Novice
17. marts 2005 - 17:32 #4
Avatar billede debuur Nybegynder
17. marts 2005 - 21:43 #5
Avatar billede wood_elf Nybegynder
18. marts 2005 - 21:08 #6
Som re-flex skriver: "Det er måske svært at få en rigtig god computer til de nyeste spil, hvis ens budget KUN er 4000..."

Du kan købe denne af mig... dog til 5000... men den er noget bedre end de andre viste, den ser således ud:
2800+ AMD Sempron
512mb DDR RAM pc3200
120gb Seagate harddisk
15" CRT Skærm
MS intelli 4.0 optical mouse (den næstbedste mus til dato, efter Logitech mx1000)
Black 2nd edition Icemat (Sort glasmusemåtte... 300x250 mm)
Hvidt kabinet med usb-stik i front
Headset
Dvd-drev
Dvd-brænder
Incl. 50 brandbare dvd-skiver og covere
Af spil er der: GTA 2, Need for Speed Underground 2, Elasto Mania, Need for Speed Underground,
Warcraft III: Frozen Throne, Warcraft III: Reign of Chaos, Half-life 2, Counter-Strike: Source og Counter-Strike: 1.6.

//Wood_elf
Avatar billede wood_elf Nybegynder
18. marts 2005 - 21:16 #7
Jeg ved godt du skriver det skal være uden skærm, tastatur og mus, men vil ikke sælge den uden tastatur og skærm, men gerne uden mus, da jeg så kan bruge den til min bærbar... :D
Avatar billede wood_elf Nybegynder
18. marts 2005 - 21:18 #8
På computeren er der iøvrigt preinstalleret Windows XP Pro SP2
Avatar billede heltfin Nybegynder
19. marts 2005 - 09:23 #9
Du kan købe den af mig
Softvare finder vi ud af
A7N8X_Deluxe(Rev 2.xx) Mainboards with Nvidia nForce2-S/ST
+CPU Atlon XP 3200
+Grafikkort GeForce FX 5200 128ram
i orginal ks. m.alt tilbehør som nyt - fragt
1400kr
Avatar billede debuur Nybegynder
22. marts 2005 - 20:30 #10
mavani<< har du fundet en pc til de 4000 eller kan du bruge de forslag der er kommet her ?
Avatar billede mavani Nybegynder
20. december 2005 - 13:28 #11
Jeg har ikke benyttet mig af nogle af disse forslag, da jeg valgte spare flere penge op, så jeg kunne få mig en bedre maskine...
Avatar billede debuur Nybegynder
20. december 2005 - 16:24 #12
så smider du bare et svar og accepterer det så får du selv dine point og spørgsmålet er lukket.

God jul og godt nytår
DeBuur
Avatar billede mavani Nybegynder
06. marts 2006 - 13:45 #13
?