Avatar billede bmk Nybegynder
17. marts 2005 - 10:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sider hopper

Hej

Jeg er begyndt at bruge lidt Morzilla, men jeg synes det er en stressende oplevelse. Når jeg går ind på nogle hjemmesider står de og hopper op og ned. Der er også nogle sider der står og blinker som om de hele tiden skal opdateres. Det gælder bla http://www.eksperten.dk/artikler/
www.pcworld.dk.

Jeg har temmelig svært ved at læse de artikler når de hopper eller blinker.

Bjarne
Avatar billede lx2ba Novice
17. marts 2005 - 10:51 #1
Fra sidelinjen: Ja, det er smadderirriterende... oplever du så også (som jeg lige gjorde, da jeg ville lægge dette i Firefox), at hver gang jeg taster et bogstav i "Send"-boksen (denne!) så dukker "Find"-linjen op forneden, og man kan kun skrive ét bogstav ad gangen?
Avatar billede bmk Nybegynder
17. marts 2005 - 11:22 #2
Nej gør jeg ikke. Men der er så mange som siger. Brug Firefox. Der er så godt. Hvis jeg skal bruge firefox  skal hjemmesiderne ikke hoppe, og blinke. Så er jeg en der går tilbage til IE, hvilket naturligvis er min primære browser eftersom firefox ikke virker ordentligt.
Avatar billede why Nybegynder
21. marts 2005 - 03:33 #3
Prøve en af disse to muligheder (jeg tror det skyldes at i ikke har noget bogmærke på bogmærkeværktøjslinien).
Enten
1: fjern bogmærkeværktøjslinien i Vis->Værktøjsline->Bogmærkeværktøjslinien (fjerne flueben)
Eller
2: Tilføj et bogmærke til bogmærkeværktøjslinien.

Jeg ved selvfølgelig ikke om det er årsagen, men det kunne det være. Jeg oplever ikke det problem.

Den med "find"-linjen lyder rigtig mærkelig. Det har jeg aldrig hørt om før.

Jeg er rigtig glad for Firefox og kunne ikke under nogen omstændigheder finde på at skifte til IE sådan som den ser ud i øjeblikket. Men det er vel kun et spørgsmål om tid for microsoft svarer igen og lancerer en version 7 som det ikke er til at holde sig fra. Men indtil da er jeg på Firefox og så må alle bare bruge den browser de personligt har det bedst med.
Avatar billede bmk Nybegynder
21. marts 2005 - 11:13 #4
Hej Why.

Tusind tak for hjælpen. Nu virker det perfekt.
Jeg vil derfor med glæde give dig de point.

Bjarne