Avatar billede 2my Nybegynder
16. marts 2005 - 23:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

msn emails i kartoteket

Før i tiden havde jeg WIN ME, og når jeg addede folk på MSN, så rød de direkte i mit email kartotek..

Problem :

Jeg har nu XP pro, og outlook express 6.0, og når jeg adder folk på msn, så påvirker det ikk mit email kartotek...

Løsning?
Avatar billede halifax Nybegynder
17. marts 2005 - 01:56 #1
Er du sikker på, at det førhen var MSN Messenger du brugte - og ikke Windows Messenger?
Avatar billede 2my Nybegynder
17. marts 2005 - 19:12 #2
helt sikker..

Windows messenger er jo til XP, og ikk ME..

Desuden er MSN messenger langt bedre end windows messenger, så sletter den oz de steder jeg installerer XP
Avatar billede halifax Nybegynder
18. marts 2005 - 00:35 #3
Har fundet denne artikel som beskriver den situation, som du er i, nemlig:
"This article explains how to stop your MSN Messenger contacts from appearing in your Outlook Express address book."

Det går ud på lave en linie et bestemt sted i reg.basen og sætte værdien til to. Hide Messenger = 2.

Du kan få den ønskede effekt tilbage ved at slette linien: Hide Messenger

Læs artiklen her
http://xtra.co.nz/help/0,,4155-2408651,00.html

For at gå den
Avatar billede 2my Nybegynder
20. marts 2005 - 13:08 #4
nu har jeg lige prøvet det, uden der skete noget..

har både oprettet den dword fil og slettet den.. :S

Står dog intet om at comp ska' genstartes, ka' være jeg ska' prøve det?