Avatar billede balou Nybegynder
16. marts 2005 - 19:52 Der er 6 kommentarer

Kan ikke hente mine mails.

Er der nogle der kan hjælpe mig.. Jeg har problemer med at hente mine emails ned.. Jeg kan se at der ligger 71 mails på serveren og at der ligger en og blokerer,det er den først mail der blokerer for de andre,men hvordan for jeg slettet den,så de andre kan komme ned...Jeg bruger Incredimail XE samt Outlook Express.
Avatar billede acid-head Nybegynder
16. marts 2005 - 19:55 #1
Hvad med at telnette til din server og slette den mail, som blokere?

cmd:

telnet server-navn.dk 110
USER brugernavn
PASS password
STAT
DELE nummer-på-mail.

Eventuelt kan du læse nogle af mailsne ved at skrive

RETR nummer-på-mail
Avatar billede balou Nybegynder
16. marts 2005 - 19:59 #2
telnette!!!,er ikke helt med.. Hvordan fungerer det...
Avatar billede acid-head Nybegynder
16. marts 2005 - 20:10 #3
Start->Kør

skriv cmd

og derefter gør du som jeg har beskrevet..
Avatar billede balou Nybegynder
16. marts 2005 - 20:13 #4
ok
Avatar billede balou Nybegynder
17. marts 2005 - 12:39 #5
nu har jeg prøvet at telnette utallige gange til min server,når jeg  når til at skrive DELE nummer-på-mail (skriver 1,da det er den først der blokerer),ja så siger den at nr 1 mail er markeret til sletning.... skal jeg så efterfølgende skrive noget!!!!... da den stadig blokerer når jeg åbner min mailbox,og er ikke blevet fjernet... hjælp.....
Avatar billede balou Nybegynder
17. marts 2005 - 12:45 #6
kan forøvrigt heller ikke bruge min outlook,da den ikke kan oprette forbindelse til serveren,fejl nr : 0x800CCC0F, måske det er pga den mail der blokerer.. min Incredimail XE funger stadig,bortset fra at jeg ikke kan få mine mails ned...