Avatar billede mulden Nybegynder
16. marts 2005 - 18:47 Der er 12 kommentarer

Media Player vil ikke installeres

Jeg kan ikke installere Windows Media Player.
Det forsvandt på underligvis i en systemgendannelse, og det hjælper ikke at gendanne tilbage. Dvs. det kan man ikke.
Jeg får den meddelse: www.mulden.org/wmp.jpg hver gang jeg installerer det, uanset hvilken version.

Jeg har haft XP cden i, og kørt en sfc /scannow. det hjalp ikke. ydermere har jeg prøvet at lave en reperation gennem cden. Men når jeg vælger installér XP, kommer der en besked, der minder meget om den ovenover. Noget med systemet ikke passer, er nyere.

Mangler hjælp!
Avatar billede doodoo Novice
16. marts 2005 - 18:59 #1
Prøv at brug windows update og derefter Tilføj/Fjern Windowskomponenter...
Måske det hjælper?
Avatar billede mulden Nybegynder
16. marts 2005 - 19:03 #2
Jeg har også prøvet via windows update. Det giver samme problem under installation.
Der er slet ikke nogen mediaplayer under tilføj/fjern lige nu.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. marts 2005 - 19:54 #3
Hvad står der under detaljer?
Avatar billede mulden Nybegynder
16. marts 2005 - 19:59 #4
Detaljer?
I hvilken forbindelse?
Avatar billede doodoo Novice
16. marts 2005 - 20:00 #5
huskede du at kigge i tilføj/fjern windows komponenter?
Avatar billede mulden Nybegynder
16. marts 2005 - 20:06 #6
Der har jeg tilføjet og fjernet adskillige gange. Det hjælper ikke.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. marts 2005 - 20:12 #7
"Detaljer?
I hvilken forbindelse?"

se dit screenshot :)
Avatar billede mulden Nybegynder
16. marts 2005 - 20:16 #8
Så kommer der noget Windows-hjælp up, hvor den bare linker til deres download-center.
Avatar billede gratis Nybegynder
17. marts 2005 - 08:38 #9
fundet her her http://msmvps.com/chrisl/archive/2004/10/02/14743.aspx og brugt i dette spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/581646 , måske ka det hjælpe :)

>>It's getting narrowed down!  Currently it appears that wmploc.dll in C:\Windows\System32 is the file causing hell for some users while trying to WMP 10.  The solution might be rather simple, navigate to C:\Windows\ServicePackFiles\i386 and copy wmploc.dll to C:\Windows\System32.  Now, run the WMP 10 installer again and see what you get.<<
Avatar billede mulden Nybegynder
17. marts 2005 - 14:21 #10
Fantastisk. Det hjalp!
Hvordan giver man de der point så?
Avatar billede gratis Nybegynder
17. marts 2005 - 17:20 #11
det kan du gøre når man lægger et svar istedet for en kommentar ;men da jeg ikke samler på point,lægger du selv et svar, makere dit navn og trykker på accepter,
godt du fik det til at virke :)
Avatar billede gratis Nybegynder
17. marts 2005 - 17:22 #12
et nyttigt link i denne sammehæng http://expfaq.1go.dk/