Avatar billede sortsovs Nybegynder
16. marts 2005 - 14:06 Der er 10 kommentarer

Hvor hurtig?

Hey Derude..

Hvor hurtig er Mini Mac med den hurtigste Cpu og 512 ram i forhold til Pc?

Håber i Kan hjælpe..
Avatar billede doodoo Novice
16. marts 2005 - 14:10 #1
Du kan aldrig samligne MAC og Pc...

MAC arbejde betydligt hurtigere mellem programmerne - og det vil de altid gøre som det ser ud nu.
- Jeg bruger selv en iMac og vil ikke skifte den ud med en PC selvom jeg får en 3.0 P4...

Mac er meget mere stabil når du "zapper" mellem mange åbne programmer.
Tilgengæld hvis du skal bruge den som spillemaskine kan det aldrig gå =)

/kenneth
Avatar billede screem_brille Novice
16. marts 2005 - 14:11 #2
Det er umuligt at svare på, uden man laver en bestemt sammenligning, i nogle situationer vil denene måske være hurtigere end den anden, og i andre omvendt, så det er et umuligt spørgsmål at svare på.
Avatar billede sortsovs Nybegynder
16. marts 2005 - 14:18 #3
Hvis nu vi siger at jeg ville spile WoW på den? Kan den så følge med?
Avatar billede doodoo Novice
16. marts 2005 - 14:22 #4
Ved ikke lige hvad det er?
Avatar billede screem_brille Novice
16. marts 2005 - 14:22 #5
hvad er det for noget sludder og sige den er meget mere stabil når man zapper rundt mellem åbne programmer ? (inden jeg genstartede min enen maskine, havde den været tændt i over 190 dage uden en genstart, er det ikke stabilt nok ? )

Sortsovs det kan jeg ikke svare på, kender ikke meget til spil *S*
Avatar billede sortsovs Nybegynder
16. marts 2005 - 14:23 #6
:World of warcraft?
Avatar billede doodoo Novice
16. marts 2005 - 14:27 #7
screem > er lidt ligeglad med hvad du siger - en MAC er lavet til at kunne bruge store programmer (mange på en gang) så skriver såmen bare hvad "anmelderne" siger konstant.

World of Warcraft ville jeg nok foretrække på PC selvom
Der sidder et TI Radeon 9200 32MB i den som standard.

Generalt hvis jeg kun spille på en PC

læs mere om grafikken her: http://www.apple.com/macmini/graphics.html
Avatar billede screem_brille Novice
16. marts 2005 - 14:30 #8
doodoo så lad være med at sig at den er mere stabil, det er muligt en mac er bedre til at multitaske, men dette har intet med stabilitet at gøre, men med at udnytte recouserne bedre.
Avatar billede doodoo Novice
16. marts 2005 - 14:44 #9
tror nu godt sovsen ved hvad jeg mener... beskrev det jo bagefter!
Avatar billede mazlar Nybegynder
21. marts 2005 - 09:18 #10
der skal ikke meget til at trække eksempelvis Word of Warcraft, har haft det på min powerbook G4 1ghz, med 768mb ram og nvidia geforce fx5200go det kørte helt fint.

når det så er sagt så skal du ikke købe en mac hvis du bare skal bruge den til at spille på, det er simpelthen ikke det den er lavet til, men den kan selvfølgelig godt bruges til det.