Avatar billede x-masman Nybegynder
16. marts 2005 - 13:28 Der er 1 løsning

Stavekontrol findes ikke for enkelte brugere

Hej hoveder,

På en klient, der kører Win XP Pro har jeg, som administrator på domænet, installeret Office 97. I Word kan jeg fint bruge Stavekontrollen, men når jeg kører programmet som en anden bruger (superbruger på domænet) er stavekontrollen væk. den findes simpelthen ikke. Den er ikke under Funktioner og kan ikke køres fra ikonet i værktøjslinien. Den kommer ikke med nogen fejlmelding.
Brugeren har de samme rettigheder som mig på klienten, men andre rettigheder på domænet.

Hvad skyldes dette og hvordan får jeg brugeren til at kunne benytte stavekontrol?
Avatar billede x-masman Nybegynder
16. marts 2005 - 14:28 #1
Man skal åbentbart stå som administrator på klienten for at kunne køre stavekontrol.