Avatar billede jnx Nybegynder
16. marts 2005 - 13:13 Der er 3 kommentarer

Kan ikke logge på :S

Hej jeg har den der webhotel som man får som kunde hos TDC ADSL.
Hvor man kan lave sin egen hjemmeside. Siden jeg installerede SP2 har jeg dog ikke  kunnet logge ind på den via Internet Explorer. Det er en FTP server jeg logger ind på.

Jeg kan godt logge på den via CMD Prompt og kan godt logge på andre FTP servere via Internet Explorer, bare ikke TDC's.

Home19.inet.tele.dk

Når jeg prøver at gå ind så prompter den mig for bruger og password. Dette betyder at den godt kan finde serveren ikke? Når jeg så indsætter bruger og pw og trykker enter kommer den med denne fejl: "An error occured opening that folder on the FTP server. Make sure you have permission to access that folder.
Details: the operation timed out"

Men jeg logger ind med samme bruger og pw igennem CMD og hos mine venner og der virker den fint.

Hvad er det som jeg overser??
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
16. marts 2005 - 13:24 #1
FTP oplysninger i IE, bliver pillet med i SP2. I hvertfald har jeg også oplevet problemer med det, ligemeget om man sætter browseren til at bruge passiv forbindelser eller aktiv.

Prøv med et ordentligt FTP Program. der findes mange på tucows: http://tucows.opasia.dk/

er selv meget tilfreds med flashfxp.
Avatar billede jnx Nybegynder
17. marts 2005 - 15:02 #2
Okay tak for dit forsøg men jeg leder ikke efter et alternativ løsning, jeg vil gerne have løsningen til IE.6
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
17. marts 2005 - 15:38 #3
jnx: god fornøjelse... Brugte selv 3-4 timer på at finde det sidste gang, og fandt ingenting, så gad op. Men du må der gerne skrive hvis du finde ud af noget...