Avatar billede venenzo Nybegynder
16. marts 2005 - 12:44 Der er 6 kommentarer

Java-problemer i WinXP

Hej derude.

Jeg kan ikke forstå, hvorfor jeg ikke kan få vist nogle sider i java. Jeg har java installeret, og på TV2 er der f.eks. ingen problemer. Men går jeg på www.komogvind.dk, så går der ged i den. Så loader chatvinduet i java, men ikke selve spillet. Jeg har opdateret ALT..... På javas hjemmeside er der nogle forslag til løsninger, når man bare får et rødt kryds på siden i stedet for grafik, men det er noget med at ændre ved proxyerne, og så bliver jeg usikker, da jeg jo godt kan køre java andre steder. Skal jeg bare leve med det, eller er der nogen kloge hoveder derude, der kan hjælpe?

Venligst Rikke (Venenzo)
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2005 - 12:57 #1
ved ikk  prøv -
skift til microsoft wm java:
www.znn.dk
Avatar billede venenzo Nybegynder
16. marts 2005 - 13:01 #2
ok, men hvad gør det? Hvad betyder det? Og hvordan gør jeg det? Jeg har allerede hentet den og installeret den, men det har ikke løst det, så den skal aktiveres på én eller anden måde, og hvordan gør jeg lige det?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
16. marts 2005 - 13:12 #3
aktivering ... i funktioner/internetindstillinger/avanceret

ellers hent den herfra >>http://www.java.com/en/download/windows_automatic.jsp
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. marts 2005 - 15:54 #4
Komogvind.dk er optimeret til MS Java - Suns virker ikke altid på den side.
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2005 - 10:41 #5
tjæk for virus,online her evt tryk på [scan you pc]
http://www.pandasoftware.com/activescan/com/activescan_principal.htm
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
29. juli 2005 - 18:49 #6
skal vi bare smide et svar.??
.O)