Avatar billede d797fni Nybegynder
16. marts 2005 - 08:54 Der er 2 kommentarer

DataGrid onclick event

Hej

Jeg har et datagrid med en masse data. Dertil vil jeg tilføje en onclick event samt en onmouseover/out event.

Ultimativt vil jeg gerne have et datagrid hvor rækker skifter farve ved mouseover/out og hvor brugeren kan klikke et vilkårligt sted på hver række for at komme til en detail visningsside for netop denne række.

Jeg koder mit ASP.Net i C#
Avatar billede c-sharp Nybegynder
16. marts 2005 - 15:56 #1
Avatar billede c-sharp Nybegynder
07. april 2005 - 13:48 #2
Fandet du ud af det?