Avatar billede codenameo2 Nybegynder
16. marts 2005 - 07:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan lukker man et spøgsmål når man har fået svar?

Hvordan søren lukker man et spørgsmål igen...?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. marts 2005 - 07:32 #1
I bunden af spørgsmålet, nede ved accepter knappen er der er boks med navne på dem der har svaret. Vælg den/dem der har svaret på dit spørgsmål og klik accepter.
Avatar billede mugs Novice
16. marts 2005 - 07:33 #2
Marker den eller de der har afgivet et brugbart svar. Tryk derefter på accepter.

Spørgmål om eksperten er pr. kotüme gratis. Så afprøv fremgsngsmåden her ved selv at lægge et svar og accepter det.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
16. marts 2005 - 07:33 #3
Avatar billede majsmarken Nybegynder
16. marts 2005 - 07:35 #4
... sikken vi ka' - og så tidligt - tihi
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. marts 2005 - 07:43 #5
Du har da ellers tidligere lukket spørgsmål, godtnok mest til din egen fordel, men alligevel, du har da lukket spørgsmål, så hvorfor er du nu i tvivl?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. marts 2005 - 07:48 #6
Hvis det er fordi du selv har taget points og det var en anden der skulle have haft dem, så opretter du et spørgsmål på det samme antal points og med en henvisning til dette spørgsmål. Overskriften skal være "Points til brugernavn" i det gamle og det nye spørgsmål smider du så lige et lille link, så folk kan se sammenhængen.
Avatar billede codenameo2 Nybegynder
16. marts 2005 - 15:33 #7
james_t_dk > Takker. Vidste ikke at acceptere et svar var det samme at lukket et sprøgsmål.
Men så blev jeg det klogere
Avatar billede tomboxer Nybegynder
24. april 2011 - 17:36 #8
Kunne administrator ikk finde en mere logisk måde til at lukke spørgsmål?

F.eks. et markeringsfelt"Luk spørgsmål" opgiv password!